Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:58:25 GMT

احزاب گفتمان امام (ره) و رهبری را سرمایه اجتماعی قرار دهند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۱۴۶

احزاب گفتمان امام (ره) و رهبری را سرمایه اجتماعی قرار دهند

آیت الله عالمی با بیان اینکه احزاب جریانهای مسموم را کنار بگذارند، گفت: احزاب گفتمان امام خمینی ره و رهبری انقلاب را سرمایه اصلی اجتماع و جامعه قرار دهند تا مردم با دلگرمی به صحنه انتخابات وارد شوند.

خبرگزاری شبستان _ گروه سیاسی _فرزانه تهجا: نفوذ یکی از ترفندهای دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است دشمن همواره از راههای گوناگون برای رسیدن به اهداف خود بهره برده است و با توجه به شرایط کنونی کشور و برگزاری انتخابات دشمن همواره درصدد ایجاد یاس و ناامیدی با استفاده از پروژه های مختلف نفوذ است در همین رابطه گفتگویی با آیت الله حسن عالمی عضو مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای جلوگیری از نفوذ دشمن در زمان حاضر در نظام جمهوری اسلامی چگونه باید رفتار کنیم ؟

 

اولا بصیرت را  همواره سرلوحه خود قرار دهیم نفوذ گاهی به این شکل رخ می دهد ابتدا فردی را شناسایی و فردی را در جبهه حق نفوذ می دهند تا افراد را در این  جبهه با وعده های گوناگون فریب دهند تنها راه مقابله با نفوذ بصیرت است.

 

انتخاب افراد و نیروها در جایگاه های مختلف مسئولیت بر چه اساسی باید باشد؟

کسانی که نیرو انتخاب می کنند و پست ها را واگذار می کنند باید بصیر باشند و برای انتخاب های خود معیار داشته باشند و نسبت به نیروهای مجموعه خود مراقبت کنند.حضرت علی (ع) در عهدنامه مالک اشتر فصلنامه جریان عیون را عنوان می کنند یعنی به کسی که مسئولیت می دهی مراقب باش و نیروهایی را بگمار تا بر عمل کسانی که انتخاب کردی نظارت کنند نه اینکه پس از انتخاب افراد آنها را رها کنی تا هر کس هرکاری خواست انجام دهد اینگونه نمی شود حکومت داری کرد و نتیجه آن می شود افراد نفوذی در کشور رسوخ کنند و موریانه وار ستون های نظام را از بین ببرند و موجب فروپاشی شوند.

مسئولین و کسانی  که افراد را در پست ها می گمارند اول افراد را بشناسند و آنها را بیازمایند و بعد پست های کلیدی را به آنها واگذار کنند نه اینکه افراد  پس از بدست آوردن پست و مقام دشمن با آنها ارتباط برقرار کند و از این افراد برای خود جاسوس بسازد تا در جلسات کذایی دشمن در مراکز بسیار مهم و حیاتی نفوذ کرده و موجب تخریب و فرسایش شوند. کسانی که مسئولیت های مهم کشور را برعهده دارند باید این بصیرت ها را داشته باشند.

 

مردم در انتخابات برای انتخاب کاندیدا بر چه معیاری تکیه کنند؟

در استانه انتخابات این نکته را عرض می کنم که ملت ایران عزیزان و کسانی که از میان شما شهدای فراوان تقدیم انقلاب شد ما یادمان است که در دوره دفاع مقدس 100 ها جنازه به ردیف تشعیع  می شدند و انقلاب اسلامی ره آورد شهدا است، رای می دهید به افرای رای دهید که توحید باور و اسلام باور است و انقلاب اسلامی را باور کرده و به  راه امام خمینی ره و رهبری نظام اسلامی اعتقاد داشته باشند و همراه باشد.

 

چه کسانی از دایره انتخاب صحیح در انتخابات خارج می شوند؟

 به کسی رای ندهید که شعارهای گرم می دهد و دروغ و راست به هم  می بافد و پس از آن که قدرت به دست می گیرد آن می کند که نفسش می خواهد و خواست هم حزبی های خود را دنبال می کند  گاهی از اوقات طبق باب میل دشمن عمل می کند.

 

 احزاب و گروههای سیاسی  ازفضای معنوی ماه مبارک رمضان چگونه برای ایجاد وحدت و همگرایی برای برگزاری انتخابات باشکوه استفاده کنند؟

معتقدم ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی است  و با توجه به شرایط کرونا و اینکه در مساجد اجتماعات گسترده وجود ندارد و اجتماعات کمتری  با رعایت پروتکل های بهداشتی شکل می گیرد نقش رسانه های و روزنامه ها و جراید و رسانه گروهی و فضای مجازی بسیار با اهمیت است و باید از این ابزار حداکثر استفاده شود و هیچ چیزی برای محور قرار گرفتن در تبلیغات به جز حضرت علی ع و امام حسن ع وجود ندارد باید حداکثر تبلیغات انجام شود تا مردم از دوران حاکمیت امام علی ع و امام حسن مجتبی عبرت بگیرند .

 

بهترین محور برای ایجاد وحدت میان مردم چیست؟

بهترین محور  برای ایجاد وحدت میان مردم دوران حاکمیت امام علی ع و امام حسن ع است . مردم ما دین باور و امام باور هستند و اهل بیت ع را باور کردند و مسئولین باید از این باور مردم حداکثر استفاده مفید را ببرند.

 

احزاب و گروههای سیاسی چه گفتمانی را باید  در پیش بگیرند تا شاهد برگزار انتخابات باشکوه باشیم؟

معتقدم در رابطه با مسائل سیاسی محوریت  امام خمینی ره و رهبری انقلاب را سرمایه اصلی گفتمان اجتماع و جامعه قرار دهند مردم با دلگرمی به صحنه انتخابات می آیند و جریانهای مسموم جناح گرایی ها را کنار بگذارند تا شاهد حضور گرم و پرشور مردم در انتخابات 1400 باشیم.

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرمایه اجتماعی گفتمان رهبری احزاب برای ایجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس