Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:24:05 GMT

آموزش و استعدادیابی محور توسعه ورزش اسکواش همدان است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۴۲۹

آموزش و استعدادیابی محور توسعه ورزش اسکواش همدان است

به گزارش ایرنا، اسدالله ربانی مهر روز یکشنبه در نشست بررسی و تدوین برنامه‌های اجرایی ورزش اسکواش همدان اظهار داشت: سال گذشته شروع خوبی در تحول و روند روبه رشد این رشته ورزشی داشتیم و امسال درصدد هستیم تا با گسترش فعالیت‌ها، برگزاری منظم دوره‌های آموزشی و استعدادیابی را توسعه دهیم.

وی پیگیری تفاهم نامه هیات اسکواش با دانشگاه بوعلی سینا، استعداد یابی و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در تابستان، برگزاری دوره آموزشی با هماهنگی فدراسیون درخردادماه، ایجاد زمین پدل در یکی از ۲ مجموعه پیشنهادی تا پایان فصل بهار، ایجاد کورت دریکی از پارک‌ها با توجه به توافق با شهرداری و بازگشایی کورت شهید شمسی پور پس از عبور از شیوع کرونا را از مهمترین برنامه‌های هیات در سال جاری برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربانی مهر همچنین برگزاری دوره آموزشی وبینار باهمکاری آموزش وپرورش و راه‌اندازی هیات‌های اسکواش شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی امسال عنوان کرد و افزود: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری و دانشگاه بوعلی سینا در اعتلای ورزش اسکواش قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه افق اسکواش همدان امیدوارکننده و رو به رشد است، اضافه کرد: سال گذشته دوره طلایی برای اسکواش همدان بود و توانستیم در چهار ارزیابی فصلی فدراسیون از استان‌های برتر کشور باشیم.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: البته هنوز در آغاز راه هستیم و برای ادامه موفقیت‌ها در رشته اسکواش به ویژه در سطح ملی و بین المللی باید بیشتر تلاش کنیم.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ ورزشکار در رشته اسکواش همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها اسکواش همدان ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکواش همدان ایرنا اسکواش همدان ایرنا اخبار کنکور اسکواش همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اردوی تیم ملی اسکواش بانوان ایران با حضور هشت ملی پوش از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه داشت.

ملی پوشان در سالن اسکواش کوثر یزد زیر نظر سرمربی تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر خود را برای رقابت‌های آسیایی اماده کردند. 

مسابقات قهرمانی تیمی اسکواش بانوان خردادماه سال جاری در کشور چین انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است