Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@14:52:20 GMT

مثلث مدعیان فوتسال به دو قطبی سنتی تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۶۵۰

مثلث مدعیان فوتسال به دو قطبی سنتی تبدیل شد

باز هم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان بیشترین شانس قهرمانی لیگ برتر فوتسال را دارند. به گزارش ایسنا، در فصل کنونی لیگ برتر فوتسال در کنار مس سونگون و گیتی پسند اصفهان دو تیم همیشه مدعی مسابقات، تیم هایی چون سن ایچ ساوه و کراپ الوند هم خود را در قامت یک مدعی مطرح کردند که البته در نهایت شانس خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سن ایچ همچنان شانس قهرمانی را دارد با این حال شاگردان جواد اصغری مقدم می‌توانستند با پیروزی مقابل گیتی‌پسند اصفهان در بازی خانگی هفته گذشته خود در یک قدمی کسب جام قهرمانی قرار بگیرند اما شکست در این بازی عملاً شانس آنها را نزدیک به صفر رساند.

با توجه به پیروزی مس مقابل مقاومت البرز، نارنجی پوشان ورزقان به صدر جدول صعود کردند و گیتی پسند نیز با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به سن ایچ در رده دوم ایستاد تا هفته آخر جنگ قهرمانی بین سه تیم باشد اما بیشترین شانس برای مس سونگون و سپس گیتی پسند اصفهان است.

مس در صورت پیروزی، بدون‌توجه به نتایج دیگر جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد اما با از دست دادن امتیاز مقابل کراپ الوند، زمینه قهرمانی گیتی‌پسند را فراهم می‌کند تا با شکست دادن مقاومت البرز به خاطر تفاضل گل بهتر قهرمان شود.

سن ایچ اما به دلیل اینکه تفاضل گل بسیار کمتری نسبت به گیتی‌پسند دارد حتی در صورت شکست مس سونگون، با پیروزی مقابل فرش آرای مشهد هم برای قهرمانی شانسش کم خواهد بود تا باز هم مثلث قهرمانی لیگ برتر فوتسال به همان مدعیان سنتی یعنی مس و گیتی‌پسند تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان گیتی پسند مس سونگون سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون