Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@15:23:46 GMT

ادعای عجیب یک مربی در مورد مالک تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۶۸۰

ادعای عجیب یک مربی در مورد مالک تراکتور

خبرورزشی – احمد جمشیدیان سرمربی تیم دسته اولی شهرداری آستارا همچنان با این تیم روی نوار باخت قدم بر می دارد تا شهرداری از جمع مدعیان لیگ دسته اول دور شود.

این مربی بعد از باخت تیمش در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل نود ارومیه در گفتگو با خبرورزشی ضمن انتقاد شدید از داور بازی گفت: متاسفانه داور تبریزی دو پنالتی را در نیمه اول برای ما نگرفت تا بدین شکل خدمت بزرگی به تیم نود ارومیه انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماچند بار به کمیته داوران در مورد داور بازی اعتراض کردیم ولی پاسخی داده نشد. انتخاب یک داور از تبریز برای این دیدار بسیار عجیب بود.

جمشیدیان در ادامه ادعایی را در مورد مالک تراکتور مطرح کرد و مدعی شد: مگر می شود زنوزی مالک تراکتور برای شکست دادن تیم‌ ما به بازیکنان نود ارومیه قول پاداش می‌دهد در حالی که چک خود این آقا توسط سنگربان اسبق تیمش برگشت خورده است؟!

 سرمربی شهرداری آستارا ادامه داد: ما باختیم‌ و من‌ به شخصه تمامی تقصیرات این نتیجه را بر عهده‌ می گیرم فقط خواستم یادآوری کنم که داوری‌ها فقط به ضرر تیم‌های گیلانی است و باعث اعتراض همه تیم های گیلانی شده است.

وی در پایان گفت: این مسئله برای من‌جا سوال دارد. امیدوارم آقایان در سازمان لیگ و کمیته داوران کمی روی این موضوع حساس باشند و در انتخاب داوران بازی ها دقت بیشتری داشته باشند به خصوص که با نزدیک شدن به پایان فصل بازی ها حساس تر هم می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد جمشیدیان شهرداری آستارا نود ارومیه تراکتور احمد جمشیدیان تراکتور شهرداری آستارا محمدرضا زنوزی نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است