Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@08:27:26 GMT

گاوداران خواستار افزایش قیمت شیرخام شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۶۸۷

گاوداران خواستار افزایش قیمت شیرخام شدند

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: قیمت جهانی و داخلی نهاده‌های دامی افزایش یافته و همین امر نیز منجر به افزایش هزینه‌های تولید شیر و گوشت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد مقدسی، با بیان اینکه قیمت جهانی نهاده‌های دامی چون جو، ذرت و سویا افزایش داشته است، اظهار کرد: قیمت علوفه، یونجه و ذرت علوفه‌ای نیز در داخل افزایش داشته و همین امر باعث شده که هزینه‌های تولید شیرخام افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل این افزایش هزینه‌ها درخواست افزایش قیمت شیر خام را به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت ارسال کردیم و قیمت ۶۲۹۵ تومان را برای شیر خام پیشنهاد دادیم که این پیشنهاد در حال بررسی است.   رئیس هیات مدیره انجمن گاوداران اضافه کرد: اگر با درخواست افزایش قیمت شیر موافقت نشود تولید نابود خواهد شد و گاوداران نیز برای جلوگیری از ضرر و زیان گاوهای مولدشان را روانه کشتارگاه خواهند کرد، زیرا چاره ای جز این ندارند.   وی در پاسخ به این  سوال که در حال حاضر چند درصد نهاده‌های دامی مورد نیاز گاوداری ها با قیمت مصوب تامین می شود، گفت:۲۰ درصد نهاده های دامی با قیمت مصوب و ۸۰ درصد مابقی را گاوداران از بازار آزاد تهیه می کنند.   مقدسی در پایان گفت: ۷۰ درصد هزینه‌های تولید شیر و گوشت را نهاده تشکیل می دهد و افزایش قیمت نهاده ها منجر به افزایش قیمت شیر و گوشت خواهد شد.   انتهای پیام   منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: افزایش قیمت شیر نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد