Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه فعالیت در جمعیت هلال احمر توفیقی است که خداوند در اختیار برخی افراد پرتلاش و مجاهد قرار داده است، گفت: فعالیت های هلال اهمر با کمک های مومنانه رنگ مذهبی و خدایی به خود می گیرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امرز(۱۹ اردیبهشت) در دیدار مدیرکل جمعیت هلال احمر استان، با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر سیاسی نیست، اما می توان به کارهای آموزشی و خدماتی آن رنگ مذهبی داد و همزمان از ظرفیت کار سازمانی و تشکیلاتی برای قیامت بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار»  یادآور شد: هیچ کجای دنیا قوانینی کامل تر از قوانین بشر دوستانه اسلام  نمی توان یافت، به گونه ای که عنوان کند، نجات جان یک انسان از مرگ به اندازه نجات جان تمام انسان های  کره زمین است و اگر یک نفر را نابود کنید همانند نابود کردن ۸ میلیارد جمعیت جهان است.

 

وی با اشاره به برکات معنوی ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ماه رمضان مبارک فرصتی طلائی است که خداوند متعال برای کمک به جبران لغزش های انسان ها در اختیار وی قرار داده و باید از این فرصت ماه مبارک نهایت استفاده را کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان کرد: حضرت امام سجاد(ع) در حدیثی می فرمایند که اگر کسی در ضیافت ماه مبارک رمضان ورود پیدا نکند، شقاوتش موجب شده از نعمتی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده محروم شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی است که انسان به فکر قیامت خود باشد، گفت: در اسلام دو موضوع حائز اهمیت است، یکی ایمان راستین به خداوند متعال و مورد دوم نیز کمک و منفعت رسانی به دیگران است.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به جامعه، افزود: فعالیت در جمعیت هلال احمر توفیقی است که خداوند در اختیار برخی افراد پرتلاش و  مجاهد که دارای روحیه از خودگذشتگی برای نجات جان انسان ها هستند، قرار داده است.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: فعالیت در جمعیت هلال احمر در قالب فعالیت و امدادرسانی برای نجات جان انسان ها، انجام کمک های مومنانه و یا آموزش برای امداد و نجات دارای آثار مثبت و مستمر بی شماری است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  یادآور شد: تلاش کنید با افزایش کمک های مومنانه و دارویی به نیازمندان جامعه فعالیت های جمعیت هلال احمر  استان رنگ مذهبی به خود گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان خاطرنشان کرد: ادعای برخی در مورد غیر سیاسی و مذهبی بودن صلیب سرخ جهانی کذب است، چراکه صلیب خود نماد مذهب بوده و هرجا ورود پیدا کرده اند کارهای سیاسی و مذهبی انجام داده اند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه رنگ خدایی استان ایلام هلال احمر جمعیت هلال احمر امام جمعه ایلام حجت الاسلام کریمی تبار ماه مبارک رنگ مذهبی قرار داده نجات جان انسان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در بارندگی اخیر طی ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات به ۲۱۵۲ نفر متاثر از سیلاب و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: از سیزدهم اردیبهشت تا پانزدهم اردیبهشت در مجموع ۱۶ شهرستان تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته است و در مناطقی از آن‌ها شاهد وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی بودیم.⁣

وی افزود: در این بین نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات را اجرا و در جریان آن به ۲۱۵۲ نفر متأثر از سیلاب و آب‌گرفتگی امدادرسانی کردند.⁣

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به اینکه این عملیات که با به‌کارگیری ۵۷ دستگاه خودروی امدادی انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مدت تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب ۳۵ منزل مسکونی شدند.⁣

کد خبر 750767

دیگر خبرها

  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی