Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:55:14 GMT

تجمع مردم ترکیه در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۷۶۶

تجمع مردم ترکیه در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی+ عکس

مردم ترکیه در واکشن به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی در مقابل سفارت این رژیم تجمع کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پس از حمله نیروهای صهیونیستی به فلسطینیان در مسجد الاقصی که منجر به مجروح شدن 200 نفر شد، کشورهای مختلف اسلامی این اقدام را محکوم کرده و ملتها نیز به انحای گوناگون اعتراض و خشم خود را نسبت به این اقدام نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مردم ترکیه نیز در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده و اعتراض خود را به این حرکت ددمنشانه اعلام کرده و آن را محکوم کردند.

روز گذشته اتحادیه جوانان ترکیه به همراه سایر اقشار این کشور اعتراض خود را به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با تجمع در مقابل سفارت این رژیم نشان دادند.

مقامات مختلف سیاسی و رهبران احزاب ترکیه از جمله رجب طیب اردوغان رئیس جمهور، مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه، دولت باغچلی رهبر حزب حرکت ملی، تمل کاراملا اوغلو رهبر حزب سعادت و دوغو پرینچک رهبر حزب وطن نیز نسبت به این جنایت واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده بودند.

مسجدالاقصی؛ نقطه پرگار این روزهای فلسطین/ آیا اراضی اشغالی آبستن تحولات جدیدی است؟تعداد مجروحان فلسطینی در محوطه مسجدالاقصی به بیش از 200 نفر رسید

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت المقدس فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل ترکیه بیت المقدس فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل ترکیه رژیم صهیونیستی مقابل سفارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ظهر یکشنبه تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های استان سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد.

خانواده بصیر و آگاه دانشگاه‌های استان سمنان ضمن ابراز نفرت مجدد از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، کنشگری شجاعانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اقدام بشردوستانه‌شان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تحسین کرده و سرکوب وحشیانه آنان توسط دولت‌های غربی مدعی آزادی به ویژه آمریکای جنایت‌کار را به شدت محکوم می‌نماید.

کد خبر 6091168

دیگر خبرها

  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب