Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@12:02:32 GMT

آمار کرونا کرمانشاه ۱۹ اردیبهشت؛ ۹ فوتی و ۲۸۶ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۰۵۲

آمار کرونا کرمانشاه ۱۹ اردیبهشت؛ ۹ فوتی و ۲۸۶ ابتلای جدید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _یک شنبه ۱۹ اردیبهشت‌_ اظهار کرد: در حال حاضر ۶۷۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۶ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده‌اند، افزود: از این تعداد ۲۴۲ مورد جز بیماران تست مثبت سرپایی و ۴۴ مورد جز بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شده‌اند، ادامه داد: در این مدت زمان ۱۹۳ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا در کرمانشاه گزارش شده است، گفت: مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه در شمار هزار و ۷۵۷ نفر رسیده است.

کد خبر 492209

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمانشاه آمار کرونا در کرمانشاه آمار کرونا کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار کرونا در استان کرمانشاه مبتلایان کرونا کرمانشاه فوتی کرونا کرمانشاه فوتی های کرونا کرمانشاه آمار کرونا استان کرمانشاه ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه وضعیت کرونا در کرمانشاه ابتلا به کرونا در کرمانشاه کرونا در کرمانشاه ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آخرین آمار کرونا آمار کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا درمان کرونا شیوع کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳

اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به ماده ۹ آیین نامه اجرایی بند " پ" ماده "۷۲" قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵ که اجازه داده است به تشخیص پزشک معالج و پذیرش همه مسئولیت‌ها توسط بیمار و پزشک و در صورتیکه اقلام دارویی خارج از فهرست رسمی دارویی کشور تنها راه درمان یک بیمار باشد دارو بصورت موردی یا تک‌نسخه‌ای تامین شود؛ فهرست دارو‌های تک‌نسخه‌ای مورد نیاز بیماران را اعلام و با توجه به سیاست‌های خود همه شرکت‌های فوریتی و وارد کننده برای تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳ دعوت به همکاری کرد.

بنا براین گزارش؛ لازم به ذکر اینکه تعداد اعلام شده دارو‌های مذکورشامل، نیاز پیش‌بینی شده برای یکسال می‌باشد و مفاد کامل مورد نظر آن اداره کل در سایت سازمان غذا و دارو بطور قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت