Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکاس و فیلمبردار حرفه ای جهت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و سایت مسلط به فیلمبرداری و نورپردازی  مسلط به نرم افزار های ادیت فیلم و عکس مثل فتوشاپ، پریمیر و افتر افکت با حداقل 3 سال سابقه ی کار  منظم، متعهد و پیگیر  تجربه کار با دوربین سونی دوربین سونی و تجهیزات لازم را داریم، و نیاز به تجهیزات خاصی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان و شهر مورد نیاز: اصفهان

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.

 موقعیت: اصفهان

 جنسیت: مرد و زن

 مقطع: ندارد

 اطلاعات تماس: مراجعه به متن آگهی

 مهلت: ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

پربیننده ترین استخدام مدیر انبار و انباردار در شرکت مهندسی و ساختمان شمس عمران در تهران استخدام کارشناس منابع انسانی با حقوق، بیمه و مزایا در لیبرال در تهران استخدام کارشناس مدارک پزشکی در یک کلینیک در جردن تهران استخدام کارشناس نصب و اندازه گیری در و پنجره های UPVC در شرکت هافمن / تهران استخدام گرافیست در موسسه اعزام دانشجوی دانش کسری در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس