Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@00:20:56 GMT

تصویری جالب از رختکن فولاد پس از برد بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۳۰۷

تصویری جالب از رختکن فولاد پس از برد بزرگ

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیشب تیم فولاد در یک دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت و در نهایت موفق شد تا با تک گل لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی بازی را به سود خود به پایان برساند. مهران موسوی مدافع پیش ساخته فولاد موفق شد تا این پنالتی را روی اشتباه مسلم علیرضا حقیقی برای تیمش به ارمغان بیاورد، مهاجم برزیلی فولاداین ضربه پنالتی را که مهران موسوی گرفته بود تبدیل به گل کرد تا تیم نکونام در اولین دیدار خانگی خود در سال ۱۴۰۰ زمین را با پیروزی ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوزدهمین دیدار متوالی بدون باخت فولاد در ورزشگاه خانگی بود، شاگردان نکونام پس از این پیروزی حساس و دلچسب در رختکن ورزشگاه سلفی گرفتند تا این عکس یادگاری جذاب از این برد باشد. عکسی که مهران موسوی با ژستی خاص در آن حضور دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه فولاد آرنا مهران موسوی لیگ برتر مهران موسوی ورزشگاه فولاد آرنا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد