Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد میناوند سابقه بازی با لباس پرسپولیس و سپاهان را در کارنامه دارد.

درچارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ بیستم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. این بازی علی رغم اینکه از حساسیت‌های‌زیادی برخوردار است اما در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی بین این دو تیم جابه‌جا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد میناوند بعد از اینکه در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد تا سال بعد راهی سپاهان اصفهان شود و در لباس زردپوشان بدرخشد.

مرحوم میناوند در دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و سپاهان که ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد در ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس حضور داشت وی در این دیدار به دست چپ خود مچ بند قرمز رنگی را بسته بود که همین موضوع مورد توجه قرار گرفت و سوژه رسانه‌ها شد.

یاران میناوند در پایان این دیدار با دبل رسول خطیبی موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک پرسپولیس را شکست دهند. تک گل پرسپولیس را در این دیدار جواد کاظمیان به ثمر رساند.

همچنین در این دیدار یحیی گل محمدی سرمربی کنونی پرسپولیس در ترکیب این تیم برابر سپاهان حضور داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان پرسپولیس و سپاهان پرسپولیس پرسپولیس و سپاهان پیشکسوت پرسپولیس سپاهان مهرداد میناوند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۵ لیگ برتر در حالی برگزار می شود که اتفاقات عجیبی در آستانه برگزاری این دیدار در اردوی سرخپوشان پایتخت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

اوسمار ویه را پس از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی تصمیمی کاملا متفاوت با تفکرات مشاوران خود گرفت. او قصد دارد به جای اینکه کاپیتان پرسپولیس را به لنکان بازیکن تعویضی وارد زمین کند قصد دارد از ابتدا به بازی بگیرد تا از همان ابتدا روی دروازه سپاهان فشار بیاورد.

محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا غایب بازی امروز باشد. از این رو وحدت هنانوف پس از مدت هادر ترکیب قرار می گیرد.

چالش برای انتخاب دروازه بان سرخ ها برای تقابل با مهاجمانی همچون شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی وجود دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان احساس درد از ناحیه مچ دارد اما اصرارا به بازی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

او در آخرین تست تخصصی پزشکی هم درد داشت اما اصرار به حضور دارد و هرگونه عواقب آن را نیز پذیرفته است.

حال آنکه باید دید آیا ظهر امروز با معاینه دوباره دست مصدومش مجوز پزشکی برای بازی دریافت می کند یا باید روی نیمکت نشسته و امیررضا رفیعی را برای حفظ تمرکز در جریان این مسابقه بزرگ تشویق کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر: 1229083 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان