Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آدام موسری» رئیس اینستاگرام به علت پاک کردن عمدی استوری های کاربران با هدف افزایش آگاهی عمومی در مورد مفقود شدن زنان و دختران بومی در آمریکا مجبور به عذرخواهی شد.    

به گزارش پول نیوز ،به نقل از ورج، وی علت پاک شدن استوری‌های یادشده را وجود یک آسیب پذیری در اینستاگرام دانست و افزود این آسیب پذیری باعث پاک شدن استوری‌ها می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کاربران اینستاگرام به همین علت به این شرکت اعتراض کرده و در شبکه‌های اجتماعی اعتراض‌های خود را مطرح می‌کردند. این مشکل علاوه بر استوری ها، پیام‌های آرشیوی کاربران با این موضوع را در سراسر جهان پاک می‌کرد.

برخی کاربران اینستاگرام علت این رویکرد را نگاه تبعیض آمیز این شبکه اجتماعی خطاب به بومیان آمریکا دانسته بودند. اما اینستاگرام مدعی است ماجرا تنها ناشی از یک اشکال فنی بوده است. مشکل یادشده میلیون‌ها نفر از کاربران را در سراسر جهان دچار مشکل کرد.

خشونت‌های گسترده علیه زنان و دختران بومی با اصالت سرخپوستی در آمریکا یک مشکل جدی است که در سال‌های اخیر پیکارهایی در شبکه‌های اجتماعی برای مقابله با این روند آغاز شده است.

 

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام اسیب استوری خشونت رنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم

طرفداری | بنر توهین‌آمیز در دست دنزل دومفریز در جشن قهرمانی اینتر، سر و صدای زیادی در فوتبال ایتالیا و شهر میلان به پا کرده است. در این بنر که برگرفته از بازی مشهور GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلاد سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. مدافع هلندی اینتر به دلیل در دست گرفتن این بنر با جریمه نقدی روبرو خواهد شد. او به دلیل این رفتار ناشایست خود از تئو هرناندز عذرخواهی کرد.

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ دومفریز در استوری اینستاگرام نوشت:

در طول جشن قهرمانی، بنری در دست گرفتم که تصویری نامناسب را نشان می‌داد. من متوجه شدم که با در دست گرفتن این بنر، مرتکب اشتباه شده ام. این اقدام من اصلاً هوشمندانه و صحیح نبود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اسراییل مجبور به پذیرش خواسته حماس برای تبادل اسرا است
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!