Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:49:12 GMT

ایلام سبز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۸۹۹۷

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پایان عملیات گازرسانی به شهرستان ایلام خبر داد و گفت: شهرستان ایلام از نظر مصرف انرژی بعنوان چهارمین شهرستان استان، به جمع مناطق سبز پیوست.

«عباس شمس‌اللهی»  در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایلام ۱۰۰ درصد است، اظهار کرد:  دو شهر و ۳۴ روستای شهرستان ایلام به طور ۱۰۰ درصد گازرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه  کار گازرسانی به شهرستان ایلام به عنوان اولین شهر استان از سال ۸۶ آغاز و  با گسترش شبکه گاز در حوزه شهر و روستاهای این شهرستان، خدمات گازرسانی به اتمام رسید، ادامه داد: در این شهرستان تاکنون نزدیک به ۷۹ هزار مشترک جذب، ۳۸ هزار انشعاب نصب و ۷۸۷ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه و نیز ۹۰ کیلومتر خط انتقال اجرا و ۴۵ ایستگاه گاز CGS و TBS احداث شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در راستای حمایت از بخش صنعتی از ابتدای عملیات گازرسانی در شهرستان ایلام تاکنون ۲۰۷ واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده‌است.
شمس اللهی با بیان اینکه حدود ۶۸ هزار از مشترکین شهرستان ایلام را مشترکین شهری و ۱۱ هزار را مشترکین روستایی تشکیل می‌دهند، خدمات رسانی الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکین استان را در شرایط کرونایی جامعه از نقاط قوت شرکت گاز عنوان و تصریح کرد: تمام خدمات شرکت گاز از جمله دریافت قبض، پرداخت گازبها، اعلام رقم کنتور، شکایات، پیشنهادات، انتقادات، پیگیری مکاتبات، استعلام و غیره از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان به آدرس: http://crm.nigc-ilam.ir قابل دسترسی و انجام بوده و مشترکین نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام شرکت گاز شهرستان ایلام شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز درخصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، گفت: طبق اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی، مسیر باطل اعلام شد.

وی افزود: این پرواز به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی باطل شد.

فروغی‌زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های 6800 و 199 تماس بگیرند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین