Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:33:07 GMT

بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۹۰۱۷

بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل تراهی بیان داشت: همچنین در این مدت تعداد ۱۶۱ هزار و ۲۹۰ بسته افطاری ساده به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نیازمندان اهدا شد.

وی عنوان کرد: با مشارکت خیران و در راستای تامین بخشی از نیازهای خانواده‌های نیازمند تعداد ۲۷ هزار بسته معیشتی نیز شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش ۱۰۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد هرمزگان بین نیازمندان استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: یکی از برنامه‌های پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان با عنوان طرح «اطعام مهدوی «با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان به تعداد ۱۴۳ آشپزخانه به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تحت و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا راه‌اندازی شده است.

تراهی یادآورشد: مردم هرمزگان می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در سراسر استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت مشارکت در این امر خداپسندانه اهدا نموده و یا با واریز وجوه نذورات و خیرات خود به کارت شماره ۰۶۴۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در طرح ملی اطعام مهدوی و پویش ایران همدل مشارکت کنند.

کد خبر 5208013

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی هرمزگان کمک مومنانه ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها شب قدر فلسطین گرگان واکسن کرونا ماه مبارك رمضان اردبیل کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور