Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@07:11:22 GMT

سارقان دوچرخه محله ۱۳ آبان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۹۰۶۲

رئیس کلانتری ۱۶۸ مشیریه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای دوچرخه در این محله خبر داد. خبرگزاری میزان- داریوش امرایی درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: اکیپی از ماموران کلانتری حین گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به ۲ مرد در حال حمل یک دوچرخه مشکوک شدند و دستور ایست برای مردان دوچرخه به دست، صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردان جوان ابتدا خود را بیگناه می‌دانستند، اما رفتار‌ها و پاسخ آنان به سوالات ماموران در خصوص حمل دوچرخه کافی بود تا وی به تناقض گویی بپردازد و ماموران در تحقیقات تکمیلی و استعلام از مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع پیدا کردند که این دوچرخه دقایقی قبل از پارکینگ یک خانه به سرقت رفته است.   بیشتر بخوانید: اجاره سه روزه خانه‌ها و سرقت از موجرین
رئیس کلانتری مشریه ادامه داد: آنان در همان محل با توجه به مدارک و شواهد پلیسی به سرقت دوچرخه اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و در بررسی‌های تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.
امرایی ابراز داشت: تا کنون ۱۳ تن از شاکیان برای شناسایی سارقان به کلانتری مراجعه کرده اند و بر اساس فیلم‌های دوربین مداربسته سارقان را شناسایی کردند.   انتهای پیام/
  برچسب ها: سرقت پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر