Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه استان قم شاهراه مواصلاتی بین استان‌های مختلف است و در سال گذشته نیز بالغ بر ۴ میلیارد تومان به تجهیزات امدادی و لجستیکی استان قم اضافه شده است، گفت: با کمک خیران دومین پایگاه امدای خیر ساز در محور قم _ گرمسار در هفته جاری همزمان با هفته هلال احمر افتتاح خواهد شد؛ پایگاهی که از آبان ماه سال گذشته تصمیم بر احداث آن شد و خوشبختانه با کمک خیرین این مهم به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه ۶ هزار نفر برای درمان بعد از کرونا از بانک تجهیزات امانی پزشکی هلال احمر استفاده کردند، گفت: با توجه به هزینه‌های بالای تجهیزات پزشکی، به تازگی بیش از ۲ هزار کالا دیگر نیز به آن اضافه شده است در دسترس مردم قرار دارد و بانک تجهیزات امانی پزشکی هلال احمر در روستا‌های قم نیز راه اندازی شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه بسته‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قم شامل بسته بندی‌های اقلام بهداشتی و معیشتی بود، گفت: در چندین مرحله در قالب رزمایش مواسات و همدلی، کمک مومنانه به همشهریان خدمت رسانی کردیم که در سال گذشته بالغ بر ۱۷ هزار بسته معیشتی و امسال نیز ۲ هزار بسته معیشتی بین افراد و نیازمندان استان قم توزیع شده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین بیماران بستری در مراکز درمانی و توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا بین آن‌ها در استان قم خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی هلال احمر قم بسته معیشتی جمعیت هلال احمر بسته معیشتی استان قم ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان