Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@02:27:30 GMT

نگران کننده؛ این بارسلونا تیم روزهای بزرگ نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۹۲۴۱

نگران کننده؛ این بارسلونا تیم روزهای بزرگ نیست

بارسلونا با هدایت رونالد کومان نتوانسته در مصاف با تیم های بزرگ قدرتش را تحمیل کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز نتوانست از یک آزمون بزرگ دیگر نیز با موفقیت خارج شود. تیم تحت هدایت رونالد کومان فصل را خوب شروع نکرد و امتیازات زیادی را از دست داد. جدایی چند ستاره از تیم و ناکامی بزرگ فصل گذشته، روحیه آبی اناری ها را به شدت کاهش داده بود و سرمربی هلندی در شروع کارش روزهای سختی را پشت سر گذاشت ولی به تدریج توانست به اوضاع بارسا سر و سامان بدهد تا جایی که تیم او اکنون یکی از شانس های قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این حال رونالد کومان نشان داده است که مرد بازی های بزرگ نیست؛ همان معضلی که زمانی کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال در لالیگا داشت.

 

بارسا با کومان فصل جاری 4 بازی برابر رئال و اتلتیکو برگزار کرد و تنها یک امتیاز گرفت.

بارسا هر دو بازی رفت و برگشت برابر رئال را به ترتیب 1-3 و 2-1 واگذار کرد. در بازی رفت برابر اتلتیکو 1-0 مغلوب شد و دیروز در بازی برگشت به تساوی بدون گل رسید. 

 

 

 

 

بارسا در لیگ قهرمانان نیز به مصاف دو رقیب بزرگ رفت. در دور گروهی مقابل یوونتوس یک برد 0-2 و یک شکست 0-3 را تجربه کرد و برابر پی اس جی نیز در یک هشتم نهایی در نوکمپ 1-4 شکست خورد و در پاریس به تساوی 1-1 رسید.

 

 

 

 

مشخص نیست اگر لیونل مسی تابستان بارسا را ترک کرده بود این تیم الان کجای جدول قرار داشت. در واقع کومان هم نتوانست به ناکامی های بارسا در لیگ قهرمانان پایان دهد و سال های دور از قهرمانی آبی اناری ها به 7 افزایش خواهد یافت.

حال باید دید بارسا به فاصله سه هفته تا پایان لالیگا در نهایت چه رتبه ای کسب خواهد کرد. فعلا قهرمانی کمی دور شده ولی در لالیگای امسال چیزی قابل پیش بینی نیست.

 

 

رئال مادرید لیونل مسی رونالد کومان (سرمربی) اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لیونل مسی رونالد کومان سرمربی اتلتیکو مادرید بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند