Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید خرازی در روزهای عملیات بیت‌المقدس با اشاره به راهکاری درباره شکست دشمن گفت: اگر خدا این وفا، خلوص و صبوری ما را دید، آن موقع است که به ما پیروزی می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ همزمان با اجرای «عملیات بیت‌المقدس» مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوتی منتشرنشده از شهید حسین خرازی فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صوت شهید خرازی در جمع همرزمانش در ششم اردیبهشت ماه سال 1361 از راهکاری درباره شکست دشمن سخن گفت که این راهکار، شاید نیاز امروز جامعه باشد.

 

در این صوت می‌شنویم:

«در طول عملیات برادرها باید در ذهنشان باشد که مقاومت را برای خودشان پیش رو کنند، حالا یک مقدار آتش دشمن زیاد شد، دشمن خمپاره زیادی زد، تیربارهای زیادی کار کرد. باید توجه داشته باشند که مقاومت از خودشان نشان دهند. چراکه خدا ما را می‌بیند. اگر این وفا، خلوص و صبوری ما را اگر دید، آن موقع است که به ما پیروزی می‌دهد.

اگر ما نتوانیم استقامت کنیم. اگر ما مقاومت نکنیم، در نتیجه ما از امتحانمان درست بیرون نیامدیم. پس برادرها توجه داشته باشند که در طول عملیات باید مقاومت کنند و این مقاومت به علت اینکه ما انگیزه داریم برای جنگیدن بحمدالله این مقاومتی است که دشمن‌شکن است.»

شهید حاج قاسم سلیمانی: کسانی‌که آدرس غلط دهند مرتکب خیانت شده‌اندصوت منتشر نشده از شهید قاسم سلیمانی در عملیات والفجر1/ چرا غبطه می‌خوریم؟راهکار شهید قاسم سلیمانی برای رهایی کشور از مشکلات/ سخنان شنیده نشده سردار دلهامردم از حاج همت چه می‌دانند؟

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس شهید شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد