Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ۱۶ اردیبهشت ماه سال ۹۸ رضا غفاری به عنوان مدیر توزیع برق استان مازندران معرفی شد و شهابی مدیرعامل سابق به عنوان قائم مقام و معاون هماهنگی شرکت توزیع برق استان تهران منصوب شد.

عمر مدیریتی رضا غفاری در توزیع برق مازندران چندان طولی نکشید در تاریخ ۱۲ شهریور ماه سال گذشته برکنار و به  جای وی فرامرز سپری به عنوان مدیرعامل توزیع برق مازندران منصوب شده بود اما امروز نیز پس از هشت ماه چند روز سپهری نیز از توزیع برق مازندران خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره علت تغییر مدیریت در توزیع برق مازندران، فرامرز سپری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اعلام کرد: بنده از چند وقت پیش درخواست جابه‌جایی به مدیریت توزیع برق تهران بزرگ را مطرح کردم.

وی اضافه کرد: این درخواست مورد موافقت قرار گرفته و به عنوان مشاور مدیر در بحث هوشمندسازی تهران بزرگ منصوب شدم.

مدیرعامل سابق توزیع برق مازندران در پاسخ به این که چرا این تغییر به صورت ناگهانی انجام شده است، گفت: این جابه‌جایی برنامه‌ریزی شده بود و از قبل در دستور کار من قرار داشت که در روزهای اخیر مورد موافقت قرار گرفته است.

به گزارش فارس، نکته‌ای که برای افکار عمومی ابهام ایجاد می‌کند این است که  چرا فردی که  بنای حضور در استان تهران را داشته اصلا قبول کرد که به عنوان مدیرعامل توزیع برق در مازندران به مدت کمتر از یک‌سال فعالیت داشته باشد و چرا مدیران ارشد استان حاضر به پذیرش مدیری می‌شوند که تنها برای رزومه‌سازی یا هر عنوان دیگر به صورت آزمایشی مازندران را مقصد مدیریتی خویش انتخاب می‌کند و سمت مشاوره در تهران  را به مدیریت در مازندران ترجیح دهند و به راحتی به همه برنامه‌های که قبل از پذیرش مدیریت ارائه می‌دهند، پشت پا می‌زنند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع برق مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران