Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@04:29:36 GMT

وضعیت کرونا در شمیرانات نارنجی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۹۴۷۹

فرماندار شمیرانات از تغییر وضعیت کرونایی شهرستان خبر داد و گفت: وضعیت کرونا در شمیرانات نارنجی شده است. ناطقان: سید مهدی ساداتی بعد از ظهر یکشنبه در خصوص وضعیت کرونایی شمیرانات اظهار داشت: حسب مجوز صادره توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، آغاز به کار مشاغل گروه ۲ در شهرستان شمیرانات و مناطق تابعه، بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساداتی ضمن اعلام این مطلب گفت: نظارت و سخت‌گیری در زمینه رعایت پروتکل‌ها افزایش می‌یابد و اگر نقض پروتکل مشاهده شود، با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی همچنین درباره وضعیت تردد در تعطیلات عید فطر عنوان داشت: حسب اعلام و نظر قرارگاه عملیاتی و کمیته بهداشت و درمان ستاد، به منظور مدیریت و مقابله دقیق‌تر و ویژه در کنترل پیک چهارم، تمامی سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه مشاغل گروه دو می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند افزود: با توجه به تعطیلی‌هایی که از سر اجبار و برای سلامت جامعه صورت گرفت شاهد بودیم که بسیاری از اصناف طبق قانون عمل کردند و همکاری‌های لازم را با ستاد ملی کرونا داشتند که در اثر همین همکاری‌ها کاهش مبتلایان بستری شدگان و فوتی‌ها را شاهد بودیم و در حال حاضر که بازگشایی‌ها انجام می‌شود باز هم انتظار است که این همکاری‌ها تداوم داشته باشد و پروتکل‌ها رعایت شود. منبع: مهر برچسب ها: وضعیت کرونا ، شمیرانات ، نارنجی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت کرونا شمیرانات نارنجی وضعیت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است

به گزارش همشهری آنلاین؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۰ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود و امروز - شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳- نیز شاخص آلودگی هوا روی عدد ۶۷ است و کیفیت هوای پایتخت همچنان در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۷ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند و ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ با شاخص ۳۰ تنها ایستگاهی است که وضعیت پاک (سبز) در آن ثبت شده است.

این در حالی است که در ۴ ایستگاه یعنی شادآباد منطقه ۱۸، شهرداری منطقه ۱۹، پارک سلامت منطقه ۱۷ و پاسداران منطقه ۳) وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شده و عدد شاخص در هیچ ایستگاهی وضعیت ناسالم برای همه (قرمز) را نشان نمی‌دهد.

لازم به ذکر است که از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال ۱۴۰۲ ، ۶ روز هوای پاک ، ۳۱ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

کد خبر 847377 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آلودگی هوا آب و هوا - ایران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت