Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند گفت: در قالب پویش «رزق علوی و سفره حسنی»، ۶۵ بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته افطاری ساده در بین نیازمندان بیرجند توزیع می شود.

«صادق نوروزی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت مسجد محمد امین(ص) بیرجند به مناسبت ماه مبارک رمضان پویش «رزق علوی و سفره حسنی» را با همکاری گروه فرهنگی جهادی سربازان حاج قاسم سلیمانی، شبکه جوانان رضوی، پایگاه مقاومت بسیج سردار مقاومت شهید سلیمانی و انصار المهدی (عج) بیرجند برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند با اشاره به تهیه و توزیع ۶۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان، گفت: ارزش هر بسته حدود ۴۵۰ هزار تومان و شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، چای، گوشت، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

 

نوروزی ادامه داد: همچنین با هدف حفظ سنت افطاری دادن به نیازمندان و محرومان، ۱۰۰ بسته‌های افطاری ساده همزمان با شب ۲۷ ماه رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میان خانواده‌های نیازمند و محروم بیرجند توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در طی ماه مبارک رمضان در بین همسایه های مسجد بسته های خرما و شیر توزیع کردیم، افزود: مناجات خوانی، مراسم شب قدر، جزء خوانی، سخنرانی و تفسیر آیات قرآن به صورت روزانه از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت مسجد محمد امین(ص) است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی ماه رمضان کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت  ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی «مدرسه قوی، ایران قوی» سوژه فضاسازی شهری شد. 

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر  به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم