Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت فولاد هرمزگان و خداقوت به کارکنان این مجموعه  گفت : صنعت فولاد یک صنعت مادر به شمار می رود به لحاظ ظرفیت هایی که در استان هرمزگان و دسترسی به دریا و منابع انرژی وجود دارد در حوزه صادرات محصول هم ظرفیت های لازم برای صادرات و واردات فراهم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد : استان هرمزگان استانی هست که مطلوبیت اقتصادی دارد و برای گسترش صنایع و خصوصاً صنعت فولاد در مقایسه با استانهای دیگر، مشکلات کمتری برای توسعه داریم .

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به طرح های توسعه و صنایع کشورهای مختلف تاکید کرد : در دنیا شاهد هستیم که شهرهای آباد در کنار ساحل هستند ؛ ولی متأسفانه در کشور ما اینگونه نیست و شهرهای ساحلی ما شرایط خوبی ندارد و مسئولین کشور بایستی این را مد نظر قرار دهند .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تاکید بر وجود ظرفیت های خاص اقتصادی استان هرمزگان گفت : استان هرمزگان استانی است که به آبهای آزاد خلیج فارس دسترسی دارد که این ظرفیت بسیار بالایی است . متأسفانه نتوانسته ایم از ظرفیت ها و قابلیت های موجود استفاده و این استان را آباد کنیم . وی تصریح کرد : توسعه و آبادانی استانهای مرزی و ساحلی به امنیت منطقه و کشور و از طرفی به رفع مشکلات و مسائل اقتصادی مردم کمک می کند.

حجت الاسلام عبادی زاده ضمن تبریک به حضور معروفخانی بعنوان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت : امیدواریم حضور جنابعالی در این صنعت بتواند جایگاه فولاد را در استان و کشور ارتقا ببخشد و بحث توسعه مورد توجه قرار بگیرد و با توجه به نام گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری انشاالله شاهد یک تحول در حوزه فولاد باشیم .

وی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی بنگاههای اقتصادی تاکید کرد : فولاد هرمزگان در فعالیت های اجتماعی بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم با حضور معروفخانی ، شاهد مشارکت بیشتر فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فعالیتهای  فرهنگی ، آموزشی ، بهداشت و درمان  و دیگر حوزه ها باشیم .

معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده و ارائه گزارشی از وضعیت تولید در این شرکت گفت : برنامه های شرکت فولاد هرمزگان با اولویت توسعه در دست انجام می باشد و با توجه به حضور نیروهای متخصص و با تجربه قطعا به این مهم دست خواهیم یافت.

معروفخانی با اشاره به ظرفیتهای استان هرمزگان گفت : زیرساختهای استان هرمزگان نسبت به سایر استانها از مزیت بیشتری برخوردار است و فولاد هرمزگان با توجه به این مزیت ها و ویژگیها برنامه های خود  در رابطه با توسعه رادر چند سطح آماده و در حال تدوین دارد که با اجرایی شدن طرح های توسعه فولاد هرمزگان ، استان هرمزگان در سالهای آینده به یکی از بزگترین استانهای تولید کننده فولاد در کشور تبدیل خواهد شد .

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر افزایش تولید در فولاد هرمزگان گفت : باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  و نامگذاری سال جدید بنام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و فرمایشات قبلی ایشان و تاکید بر عبارت "ما می توانیم " ، تمام تلاش و همت همکاران بر این است که " ما می توانیم" در حوزه تولید و در شرکت فولاد هرمزگان محقق شود .وی اضافه کرد : قطعا در حوزه تولید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری این مهم را به اثبات خواهیم رساند  و نشان خواهیم داد که با وجود تحریم های ظالمانه ، با کمک مدیران و همکاران متخصص می توانیم توسعه را پیش ببریم و با جدیت این امر پیگری خواهد شد .

معروفخانی با تقدیر و تشکر از مسئولین استان هرمزگان و همکاری های صورت گرفته با فولاد هرمزگان گفت : انتظار می رود مسئولین استانی همراهی بیشتری را با این شرکت داشته باشند و در حوزه برق و گاز که یکی از ارکان اصلی تولید فولاد بشمار می روند ، ما شاهد قطعی و کمبود  نباشیم .

معروفخانی با اشاره به نقش حاملهای انرژی در تولید فولاد خاطرنشان کرد : با کمبود برق و گاز ما در تولید با کاهش روبرو خواهیم شد و این بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است و با قطع شدن مکرر برق خسارتهای زیادی به خط تولید و تجهیزات وارد می شود . وی تصریح کرد : ما به پیروی  از رهبر انقلاب که فرمودند تلاش در حوزه تولید جهادی مقدس است ، به این اصل ایمان داریم و در این راستا با همت و تلاش مدیران و کلیه کارکنان در حوزه تولید و افزایش تولید اقدامات موثری را انجام خواهیم داد .

پربیننده ترین آغاز ثبت نام سایپا (ویژه عید فطر / تحویل ۱۴۰۰) تولید آزمایشی بهمن فیدلیتی آغاز شد + عکس KMC K7 محصول جدید کرمان موتور در بازار خودرو + فیلم زمان جدید برگزاری آزمون استخدام بانک تجارت مدیرعامل بهمن دیزل: ۶۰درصد "شیلر" را ایرانی ها می سازند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد هرمزگان شرکت فولاد هرمزگان مقام معظم رهبری استان هرمزگان حوزه تولید هرمزگان گفت حجت الاسلام عبادی زاده ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هشتم اردیبهشت در دیدار با معتمدان و فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندر کنگ با شمردن زیبایی‌های بصری و تاریخی این شهر اظهار کرد: بندر کنگ نماد و تبلور زیبایی و هنر سنتی مردم هرمزگان است و تصویری که از این بندر و مردمان شریف آن به ذهن می‌رسد همدلی، انصاف، تعادل، زیبایی و تاریخ عمیق منطقه است.  

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان به سرعت در مسیر صنعتی شدن و توسعه قرار گرفته است، افزود: در استان طرح‌های صنعتی و پالایشگاهی متنوعی از جمله در حوزه فولاد آغاز شده که در سالیان آتی سبب توسعه صنعتی استان خواهد شد.  

استاندار هرمزگان نگرانی مهمی که در مسیر توسعه وجود دارد را لطمه دیدن فرهنگ و هویت تاریخی و بومی استان بر شمرد و گفت: نگران هستیم که توسعه صنعتی خدشه‌ای به هویت، فرهنگ و معماری بومی و در کنار آن به محیط زیست استان وارد کند که سعی داریم با طرح‌های درختکاری، کنترل و ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب شهر بندرعباس در مسیر صیانت از محیط زیست گام برداریم.

دوستی همچنین تربیت نیروی انسانی را وجه مهم توسعه پایدار دانست و بیان کرد: احداث دانشکده پزشکی درشرق و غرب، راه‌اندازی ۲۸ هنرستان جوار صنایع و هنرستان انرژی اتمی در حوزه صیانت از نیروی انسانی اجرا شده تا نگرانی‌ها در این حوزه‌ها کاهش یابد.  

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، هویت و فرهنگ را شاخص غالب در خلق مزیت‌ها برشمرد و گفت: در هر مسئله‌ای مردم پای‌کار بوده‌اند اتفاقات مهمی رقم خورده و شما مردم فهیم بندر کنگ از فرهنگ و معماری خاص منطقه صیانت کرده‌ و عاشقانه هوای هویت و معماری بومی را داشته‌اید که بسیار قابل تقدیر و لازم است که فرهنگ و معماری بندرکنگ بعنوان «نماد» معرفی شود.

وی بر ایجاد کمیته تخصصی برای بندر کنگ تاکید و اظهار کرد: موارد مطرح شده بررسی و در خرداد ماه جلسه ای به‌منظور تصمیم‌گیری در بندرکنگ برگزار می‌کنیم تا بتوانیم نقشه راه توسعه را شهر ترسیم و بر مزیت‌هایی همچون گردشگری، تجارت و شیلات شهر تمرکز کرده و زنجیره‌های ارزش را بر روی این مزیت‌ها تعریف کنیم.  

مهدی دوستی همچنین با تاکید بر اینکه نیاز است از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری در این شهر استفاده شود، افزود: پیشنهاد می‌کنم همایش سرمایه‌گذاری ویژه بندرکنگ برگزار و در آن از سرمایه‌گذاران و علاقمندان به فعالیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی دعوت شود تا با مزیت‌های نسبی و ظرفیت‌های منطقه بهتر آشنا شوند.  

به گزارش ایسنا، در این جلسه جمعی از معتمدان و فعالان حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندرکنگ در کنار مسئولان شهرستان بندرلنگه در سخنانی مطالبات و درخواست‌های مردم از استاندار هرمزگان را مطرح کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه