Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:56:07 GMT

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی انفجار تروریستی کابل

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۹۶۹۸

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی انفجار تروریستی کابل

رئیس قوه قضاییه طی پیامی وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت دهها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت شجاع و مقاوم افغانستان تسلیت گفت.

به گزارش مشرق بنا به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه طی پیامی وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت دهها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت شجاع و مقاوم افغانستان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس دستگاه قضا بدین شرح است:

انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت دهها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت شجاع و مقاوم افغانستان تسلیت عرض می‌کنم. تصاویر و صحنه‌های دلخراش این حادثه دل هر انسان با وجدانی را به درد می‌آورد. هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم آن‌هم در ماه مبارک رمضان کار درنده‌خویان بزدلی است که بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند. مردم ایران در این حادثه دردناک عزادار و همدرد مردم افغانستان این همسایگان عزیز خود هستند. مبارزه بی‌وقفه با تروریسم و اشغالگری راه نجات ملتهای منطقه از این وضع تأسف‌بار است. از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه غم‌انگیز مسألت می‌کنم و توفیق روزافزون ملت مؤمن و پر تلاش افغانستان را خواستارم.

سیّدابراهیم رئیسی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف پیام تسلیت آیت الله رئیسی قوه قضاییه ماه مبارک رمضان افغانستان ایران مشرق انفجار تروریستی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور