Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پرویز دلاور عصر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ۲ هزار و ۳۷ مورد بازدید از اماکن فعال در زمینه تهیه و توزیع کالای مصرفی مردم و ۳۴۲ مورد نیز از اماکن عمومی انجام‌ شده که به دنبال آن ۲۲۱ واحد متخلف به تعزیرات معرفی شده، ۴۶ مورد اخطار گرفته و ۲۰ مورد از این اماکن نیز پلمب شده است.

 وی تأکید کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و نظارت جدی بر اماکن عمومی و خصوصی ۱۷ مورد اخطار به آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان داده شد که مطب یکی از پزشک متخصص این شهرستان نیز به دلیل تخلفات بهداشتی بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شبکه بهداشت و درمان قوچان بابیان اینکه در اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۳ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌ها توزیع‌ شده است، تصریح کرد: تیم‌های حمایتی با محوریت سپاه و بسیج وظیفه حمایت، مراقبت و قرنطینه خانواده‌های آسیب‌دیده از این بیماری را بر عهده دارند.

دلاور از افزایش انجام تست‌های سریع در موج چهارم کرونا خبر داد و بیان کرد: انجام تست‌های سریع نیز از اقداماتی بوده که در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا می‌شد که از هفت هزار و ۶۰۰ کیت تحویل‌ شده به شهرستان تنها ۸۰۰ کیت باقی‌ مانده و بیشترین آن مصرف مربوط به فروردین‌ماه سال جاری است.

وی ادامه داد: در ماه گذشته ۲ هزار و ۶۳ تست سی پی آر و ۲ هزار و ۱۱۵ تست سریع در این شهرستان انجام‌ شده که این آمار در ماه جاری تاکنون به ترتیب ۶۲۳ و ۲۹۰ مورد بوده است.

شهرستان قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی قوچان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی قوچان ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی قوچان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته‌های اخیر، تیم پزشکی در این روستا حضور پیدا کرده و از اهالی آزمایش گرفته شد.

وی بیان داشت: پیش از اعزام تیم پزشکی تست چند نفر از اهالی مثبت بود و تحت درمان قرار گرفته‌اند و ۲۰ نفر نیز مشکوک بودند که از آنها نمونه گرفته شد.

تقوی با بیان اینکه مابقی مردم نیز متقاضی انجام آزمایش هستند، گفت: آزمایش ۱۸۰ نفر هم در حال انجام است و قرار است تیم پزشکی به این منطقه اعزام شود و برای درمان و انجام آزمایش‌ها و فرآیند درمان اقدام کند.

وی افزود: این بیماری در سایر نقاط شهرستان اپیدمی نیست.

تقوی با بیان اینکه روستای رود ریش هم مرز با شهرستان بویراحمد است، گفت: مردم روستا می‌توانند خدمات بهتری از طریق مراکز بهداشتی این شهرستان دریافت کنند.

وی افزود: تیم پزشکی شهرستان کهگیلویه در روستاهای دیشموک حضور پیدا کردند و مردم باید بدانند که شیر و گوشت دام‌ها در این شرایط، مشکل زا بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تقوی تصریح کرد: تب مالت از بیماری‌های عفونی قابل انتقال بین انسان و حیوان است که از طریق حیوانات آلوده همچون گاو، گوسفند، بز، شتر، خوک و گاومیش به انسان منتقل می‌شود.

کد خبر 6090904

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم