Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان فدراسیون فوتبال که مدعی هستند بدهی خود به شستا را پرداخت کرده و حتی ۴ میلیارد بیش از تعهدات خود بازگردانده‌اند، در مورد ادعاهایشان سند رو کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فدراسیون فوتبال این روزها درگیر پرونده حقوقی شکایت شستا و بدهی به این سازمان است که منجر به توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و در ادامه سند زدن این ساختمان به نام شستا شد و این در حالیست که مسئولان فدراسیون زیر بار چنین موضوعی نمی‌روند و عقیده دارند تغییر مالکیت ساختمان فدراسیون فوتبال درست نبوده و با ارائه اسناد و مدارک سعی دارند مالکیت این محل را پس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی هستند تعهدات خود به شستا را پرداخت کرده و حتی ۴ میلیارد بیش از بدهی خود به این موسسه برگردانده‌اند و از همین رو دیگر بدهکار محسوب نمی‌شوند و با استناد به چنین موضوعی در تلاش هستند تا مالکیت ساختمان فدارسیون فوتبال را پس بگیرند.

ماجرا از آن قرار است که فدراسیون فوتبال وقتی نتوانست مطالبات خود از فیفا را وصول کند، برای پرداخت بدهی خود به ویلموتس ناچار شد دست به دامان وزارت ورزش و جوانان شود و مسعود سلطانی فر هم پس از رایزنی در هیات دولت شرایط استقراض ۲ میلیون یورو برای فدراسیون را فراهم کرد که قرار شد شستا این مبلغ را در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار دهد.

این پول مقرر شد از سوی شرکت پتروشیمی فناوران در خارج از کشور مبادله شده و به حساب طلبکاران فدراسیون فوتبال ریخته شود و در مقابل معادل آن مبلغ معافیت ارزی از سوی دولت به آن شرکت تعلق بگیرد و پول قرض گرفته شده از شستا جای خالی آن را پر کند.

سران فدراسیون عقیده دارند طی توافق با شستا قرار بوده بازپرداخت بدهی به صورت ریالی باشد و طبق قانون این مبلغ بر اساس نرخ زمانی که معافیت ارزی به شرکت پتروشیمی تعلق گرفت باید محسابه می‌شد که بدین ترتیب مبلغ بدهی ۲۵ میلیارد تومان در نظر گرفته می‌شود و فدراسیون فوتبال پرداخت ۲۹ میلیاردی به شستا داشته که ۴ میلیون بیش از تعهد فی مابین است.

سران فدراسیون فوتبال با ارائه اسناد و مدارک مبتنی بر ادعاهای خود در تلاش هستند تا با اقدام حقوقی ساخنمان فدراسیون فوتبال را از شستا پس گرفته و پرونده بدهی شان را ببندند.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شستا شستا فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس مسئولان فدراسیون فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس