Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:00:47 GMT

کشف 20 کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۰۱۹

کشف 20 کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی اظهار داشت: مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی بندرکلاهی در شهرستان  میناب در عملیاتی موفق شدند 20 کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق را که قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای مخفی کرده بودند را شناسایی وکشف کنند.
 
وی افزود: ماموران پس از ساعاتی جست‌وجو در محل با هوشیاری موفق شدند این خط لوله را که از زیر ماسه های ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان بیان داشت: قاچاقچیان این خط لوله را از ساحل به عمق دریا کشیده و از آن طریق سوخت قاچاق را به شناورهای متخلف انتقال می‌دادند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی هرمزگان کشف خط لوله قاچاق خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی مواد مخدر بود را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل ۴ متهم را غافلگیر و در بازرسی از دو خودروی تیزرو در این محل ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش کشف و دو قبضه سلاح جنگی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6088422

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان