Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@23:28:24 GMT

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۰۹۸

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

هشتاد و سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور رئیس فدراسیون ووشو و رئیس کمیسیون روانشناسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزارشد.

در ابتدای این نشست به بررسی وضعیت تمرینات تیم های مختلف المپیکی و برنامه های اردویی و نحوه آماده سازی آنها و حمایت های لازم از فدراسیون های المپیکی پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس صالحی امیری ابراز داشت: کلیه تعهدات به فدراسیون های ورزشی در سال گذشته اعم از پرداخت سهم صد در صدی بودجه فدراسیون ها، پرداخت بورسیه ها وحقوق سهمیه بگیران و کادر فنی عملی شد و علاوه بر آن کمک مازاد بر سهم مصوب فدراسیون ها نیز صورت پذیرفت تا این عزیزان نگرانی نداشته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشبختانه برای اعزام کاروان ورزشی کشور عزیزمان به بازیهای المپیک توکیو تمهیدات لازم اندیشیده شده و دغدغه ای بابت تامین منابع ارزی و ریالی با حمایت دولت، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه وجود ندارد و منابع لازم تامین خواهد شد همچنین نوسازی تجهیزات تخصصی آکادمی ملی المپیک نیز در سالجاری در دستور کار قرار گرفته و تا پایان نیمه امسال انجام خواهد شد.

سید واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی ورزشی گزارشی در خصوص فعالیت های این کمیسیون ارائه کرد و پیشنهاد ایشان جهت برگزاری جشنواره آثار مکتوب روانشناسی کاربردی ورزشی و انجام حمایت های مادی و معنوی لازم در این زمینه مورد تصویب قرار گرفت.

در ادامه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو مهمان دیگر نشست هیات اجرایی امروز کمیته ملی المپیک بود که وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اجرا اعلام نمود با توجه به حضور رشته کوراش در این فدراسیون خواستار حمایت های بیشتر از این رشته مدال آور در بازیهای آسیایی و رقابت های بین الملی شد.

در خاتمه نشست پیشنهادات و درخواست های واصله ازسوی برخی از فدراسیون ها مورد بررسی و تصمیم گیری نهایی واقع گردید./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات

نشست صمیمانه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۹ اردیبهشت، روز شوراها در باشگاه شماره ۲ شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست صمیمانه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان شامگاه یکشنبه _شانزدهم اردیبهشت‌_ با حضور رؤسا و اعضای شورا برگزار شد.

اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه به بیان دغدغه‌های خود در خصوص پیشرفت و توسعه شهر، همچنین اصلاح ساختارها و بهره‌گیری از فرصت‌ها پرداختند.

انتقال تجربیات ادوار شورای اسلامی شهر لازمه رشد و بالندگی شهر است‌

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به اعضای ادواری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر فرصتی برای خدمت به مردم است و بیان خاطرات، تجربیات و دیدگاه‌های مختلف زمینه‌ساز رشد و بالندگی شهر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نقش ادوار مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان در پیشرفت شهر، گفت: انتقال تجربیات ادوار شورای اسلامی شهر لازمه رشد و بالندگی شهر است‌.

لزوم چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات ترافیکی نصف جهان

حسین مولایی، رئیس اولین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به ضرورت حل مسئله ترافیک در شهر اصفهان گفت: لازم است برنامه‌ریزی‌ها برای رفع این مشکل انجام شود.

تلاش اعضای ادوار شورای شهر برای شکوفایی شهر

عباس حاج‌رسولی‌ها، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست گفت: ادوار مختلف شورای های اسلامی شهر یکی پس از دیگری پرچم خدمت را به دیگر اعضای دوره‌های بعدی می‌دهند تا زمینه شکوفایی شهر را فراهم کنند.

وی ادامه داد: شوراها فرصتی است تا به‌صورت مستقل برای شهر برنامه‌ریزی صورت گیرد و آن را به مسیر درست هدایت کنند.

لزوم صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌کرد اعتبارات شهرداری

فتح‌الله معین از دیگر رؤسای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است حداکثر صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات شهرداری به‌ویژه هزینه در مواردی که جزو مأموریت‌ها و مسئولیت‌های شهرداری نیست، اهتمام داشت.

وی اضافه کرد: بهره‌گرفتن از ظرفیت اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان برای همکاری در ارزیابی وضعیت موجود شهر و انتقال نقاط ضعف و قوت می‌تواند فرصتی برای شورای اسلامی فعلی باشد.

جایگاه شورا باید برای نمایندگان مجلس باز تعریف شود

علیرضا نصر اصفهانی رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست گفت: جایگاه شورای اسلامی شهر با ربع قرن سابقه باید برای نمایندگان مجلس باز تعریف شود و لازم است نمایندگان مجلس به این جایگاه توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: شوراها پس از ۲۵ سال نیازمند خود اصلاحی و آسیب‌شناسی است و می‌تواند حرکتی ویژه در سطح کشور باشد.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم لوح یادبود به خانواده‌های مرحوم امین‌پور و مرحوم بصیرت از اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان اعطا شد.

کد خبر 750950

دیگر خبرها

  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات