Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤولان رژیم صهیونیستی از تصمیم چند روز قبل خود صرف نظر کرده و تصمیم به تعلیق آمد و شد بازرگانان از طریق گذرگاه بیت حانون "ایرز" گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی چاپ لندن، صالح الزق، مسؤول سازمان امور مدنی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که اسرائیل به صورت غیرمنتظره تصمیم سابق خود را درخصوص اعطای مجوز ورود به بازرگانان دارنده کارت (BMC) از طریق گذرگاه بیت کانون "ایزر" به سمت اسرائیل، کرانه باختری و قدس تغییر داده و ورود آنها را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که این تصمیم از جانب اسرائیلی‌ها شفاف نیست و توجیهی ندارد و سازمان امور مدنی در تمامی سطوح با طرف اسرائیلی در تماس است تا مانع از این تصمیم شود و ورود تاجران از سرگرفته شود.

الزق روز جمعه گذشته اعلام کرد که اسرائیل با خروج بازرگانان دارای کارت (BMC) از طریق گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه موافقت کرده است.

با آغاز همه گیری کرونا، مسؤولان رژیم صهیونیستی از بیش از یک سال قبل مانع ورود تاجران غزه از گذرگاه ایزر با بهانه‌های مختلف شده‌اند که این امر بر انتقال کالاهای اساسی برای ساکنان محاصره شده نوار غزه بسیار تاثیر گذاشته است.

صرف نظر کردن رژیم صهیونیستی از تصمیم سابق خود در سایه تنش‌ها در اراضی فلسطین رخ داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غزه رژیم صهیونیستی گذرگاه بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه را به شهادت رساند.

منابع خبری گزارش دادند که «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی حاضر در رفح در نتیجه جراحت‌های وارده بر اثر حمله شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الجنینه» در شرق رفح به شهادت رسیده است. به این ترتیب شمار شهیدان این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۶ نفر افزایش یافته است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهیدان رسانه در نوار غزه از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به ۱۴۱ نفر می‌رسد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله‌های وحشیانه خود به نوار غزه با هدف ممانعت از انتشار اخبار جنایت‌های شنیع این رژیم، به کشتار عامدانه خبرنگاران حاضر در نوار غزه اقدام کرده است.

کد خبر 6088329

دیگر خبرها

  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه