Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:46:35 GMT

واکنش لوئیس سوارز به بازگشت به نوکمپ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۱۹۵

لوییس سوارز، ستاره 34 ساله اتلتیکومادرید از بازگشت دوباره به استادیوم نوکمپ ابراز خوشنودی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز دیروز از زمان امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید برای اولین بار به استادیوم نیوکمپ بازگشت و برابر تیم سابق خود بازی کرد. اما در نهایت تساوی 0-0 حاصل کار اتلتیکومادرید برابر بارسلونا بود و ستاره اوروگوئه ای در این دیدار علیرغم تلاش فراوان نتوانست دروازه حریف را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از آغاز این دیدار در اسکوربرد استادیوم نوکمپ تصاویری از گلزنی های لوییس سوارز در دوران حضور در بارسلونا پخش شده و به نوعی از این بازیکن تقدیر شد. اگرچه این مهاجم 34 ساله در شرایط خوبی از بارسلونا جدا نشد و این اواخر کار طرفین به جنجال کشیده شده بود، اما مدیران جدید بلوگرانا با این کار از لوییس سوارز دلجویی کردند. ستاره اوروگوئه ای در جریان مسابقه تلاش زیادی برای باز کردن دروازه تیم سابق خود داشت، اما این اتفاق رخ نداد تا فاصله دو امتیازی اتلتیکومادرید با بارسلونا در صدر جدول حفط بشود.

 

لوییس سوارز در پایان مسابقه در صفحه توییتر خود نوشت: "ما در یک بازی دشوار به تساوی رسیدیم .ما برای رسیدن به هدف خود تا پایان مبارزه خواهیم کرد. یک روز خاص و بازگشت استادیوم نوکمپ. حالا زمان استراحت و فکر کردن در مورد آنچه در آینده رخ خواهد داد است."

 

لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

دریافت 46 MB

        

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد