Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ووشو با حضور در بیمارستان بهمن از آخرین وضعیت درمانی قهرمان ووشوی جهان مطلع شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رییس این فدراسیون صبح امروز (یکشنبه) به همراه لشگری رییس کمیته پزشکی این فدراسیون ضمن حضور در بیمارستان بهمن تهران از شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوی جهان عیادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدیقی در گفت‌وگویی که با پزشکان، خانواده و خود شهربانو منصوریان داشت، در جریان آخرین وضعیت درمان و چگونگی سپری شدن دوران نقاهت این قهرمان ارزشمند ووشوی کشورمان قرار گرفت.

رییس فدراسیون ووشو در این عیادت ضمن آرزوی بهبودی برای این بانوی قهرمان، منصوریان را یک قهرمان ملی برای کشور دانست و گفت: کسی دوست ندارد شهربانو منصوریان را در بستر بیماری ببیند. آرزو می‌کنم او هرچه سریعتر بهبودی‌اش را پیدا کند و خیلی زود به میادین مسابقات بازگردد و به مانند گذشته بازهم برای ایران عزیز افتخارآفرینی کند.

همچنین لشگری رییس کمیته پزشکی روند درمان منصوریان را بررسی کرد.

پیش‎بینی می‌‎شود با توجه به روند درمان، منصوریان طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

 

بیشتر بخوانید: اوجاقی: رقابت‌های wwf به سبک جام جهانی ساندا برگزار می‌شود/ برای بهبود کیفیت مسابقات، اوزان را کاهش دادیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ووشو شهربانو منصوریان امیر صدیقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ووشو فدراسیون ووشو شهربانو منصوریان امیر صدیقی شهربانو منصوریان فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

کد خبر 6088258

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد