Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی مرادی در مراسم توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در استان گفت: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در بحث کمک های مومنانه بسیار گره گشا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرتیپ دوم پاسدار مرتضی مرادی امروز یکشنبه در حاشیه مراسم توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی، با اشاره به آغاز توزیع بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی، سمن‌ها، خیریه‌ها و فعالان اجتماعی اظهار داشت: تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در بحث کمک های مومنانه بسیار گره گشا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: این یک الهام بود که به مرد الهی رسید تا در این شرایط سخت که عده‌ای گرفتار تحریم های ظالمانه آمریکا از یک‌سو و مشکلات کرونا از سوی دیگر هستند، قسمتی از بار مشکلاتشان کم شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم این استان در کمک رسانی به محرومان و در جهت اجرایی کردن دستورات رهبر انقلاب اسلامی پیشقدم هستند و کارهای بزرگی انجام دادند.

سرتیپ دوم پاسدار مرادی گفت: به حمد خدا بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری در سپاه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و دیگر نهادها شکل گرفت و امروز به صورت هدفمند این کمک‌های مومنانه را به دست نیازمندان واقعی می رسانند.

وی بیان داشت: همانطور که امروز شاهدیم در این شرایط سخت عده‌ای فرامین مقام معظم رهبری را به خوبی اجرایی می‌کنند و امیدواریم که این کمک‌های مومنانه همچنان ادامه داشته باشد.

 

طرح مواسات و همدلی یک طرح بسیار عظیم و اسلامی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله مصطفی علما امروز یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه، اظهار داشت: این طرح مواسات و همدلی یک طرح بسیار عظیم و اسلامی است که به دنبال فرامین مقام‌معظم رهبری شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: چنین حرکت هایی که بر گرفته از روحیه از خودگذشتگی است باید افزایش یابد و تا بهبود اوضاع نیازمندان ادامه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام یک اقدام الهی است که توسط یک مرد الهی بیان شد و به دنبال آن یک شور و هیجان بی‌نظیری به صورت خودجوش از سوی اقشار مختلف مردم و خیرین در راستای کمک‌های مؤمنانه شکل گرفت.

آیت الله علما گفت: در طول این مدت ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در سراسر ایران خوش درخشیدند و در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات قابل تقدیری انجام دادند.

وی بیان داشت: رسیدگی به مستمندان و نیازمندان یکی از ویژگی بارز مسلمانان است که در این شرایط باید از این فرصت استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک های مومنانه رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند

نماینده ولی فقیه درچهارمحال‌وبختیاری گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار امسال با معلمان راه‌گشای بسیاری از مسائل و مشکلات امروزه آموزش‌وپرورش است که صرفا بر روی کاغذ نماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام ظهر امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: باید در جهت گیری‌های سیاسی و اجتماعی خود، مراقب حرف‌ها و موضع گیری‌های ناروا و تهمت‌ها باشیم و وظیفه این است که در قبال چنین حق‌الناسی در فکر جبران باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: دستگاه طاغوتی حکومت عباسی نهایت سعی خود را در خاموش کردن صدای قیام امام محمد باقر (ع) و امام صادق (ع) داشت اما در نهایت مجاهدت آن دو امام بزرگوار باعث زنده نگه داشتن معارف اسلام و تربیت شاگردان بسیار شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ایام ثبت نام آزمون حوزه‌های علمیه اضافه کرد: تنها راه ادامه کار علمی و فقهی امام صادق (ع) تقویت جریان حوزه‌های علمیه است و اولیا در تشویق فرزندان خود به ثبت نام و ورود به حوزه علمیه باید دقت عمل داشته باشند.

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: مسئله تحریم‌ها از دهه ۷۰ تا به امروز حربه دشمن بوده اما دشمن با این تحریم‌ها راه به جایی نبرده و حتی این تحریم‌ها موجب رشد کشور را به همراه داشته که نمونه آن رشد در عرصه انرژی هسته‌ای بوده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز خروج آمریکا از معاهده برجام خاطر نشان کرد: کسی که در قضیه برجام ضرر کرد خود آمریکا پیمان‌شکن بوده و ملت ما همیشه بر سر پیمان‌های خود بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی ادامه داد: بسیج سازندگی مجموعه‌ای کارآمد با عملکرد بالا و هزینه کم است، احداث جاده‌های روستایی در استان با هزینه کم و کیفیت خوب نمونه بارز کار جهادی است.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: هنوز اهمیت مسئله غزه در اذهان عمومی کاهش پیدا نکرده است، جنبش دانشجویی دانشجویان غرب در حمایت از غزه نشان دهنده آثار انقلاب اسلامی و نشانه رواج حق طلبی در بین جوانان غرب است.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار امسال با معلمان، راه‌گشا بسیاری از مسائل و مشکلات امروزه آموزش‌وپرورش است و امیدواریم این راهبردها در مسئله تربیت و توانمند سازی معلمان، جایگاه معلم، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مسئله مهم تربیت دانش آموزان با رویکردهای اسلامی صرفاً بر روی کاغذ نماند.

کد خبر 750316

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند