Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پوردهقان‌اردکان روزیکشنبه در حاشیه نشستی در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از همراهی کسبه و بازاریان در کنترل شیوع ویروس بیماری کووید۱۹، افزود: از اسفند ۹۸ و با آغاز همه‌گیری کرونا، اصناف و بازاریان جزو اولین گروه‌هایی بودند که برای کاهش مبتلایان اقدام به تعطیلی واحدهای خودکردند،لازم است با تدابیر منطقه‌ای از صاحبان مشاغل آزاد حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که نمی‌توان یک‌طرفه و بدون انجام حمایت‌ها، انتظار داشت که اصناف و بازاریان در همه شرایط همراهی کنند؛ این حمایت‌ها را در زمینه فشارهای مالیاتی، تسهیلات بیمه‌ای و بانکی یادکرد و گفت: ضررهایی که در این دوران متوجه اصناف شده باید به نحوی جبران شود.

پوردهقان‌اردکان افزود: با وجود فشارها به اصناف ناچار به رعایت دستورالعمل ستاد ملی و استانی کرونا برای مقابله با این بیماری هستیم و دستگاه‌هایی مانند اداره مالیاتی، شهرداری و صمت باید نهایت همکاری را با اصناف و بازاریان به‌عمل آورند.

وی به تعداد واحدهای صنفی شهرستان که مستلزم حمایت هستند، اشاره ای نکرد، اما در استان یزد حدود ۷۳ هزار واحد صنفی فعالیت دارد که در هر واحد به طور متوسط ۲.۵ نفر مشغول کار هستند.

شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

برچسب‌ها کرونا تسهیلات بانکی یزد مالیات اصناف اردکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تسهیلات بانکی یزد کرونا تسهیلات بانکی یزد مالیات اصناف اردکان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین