Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@21:33:20 GMT

فوتبال کسی را نمی‌خنداند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۴۵۹

فوتبال کسی را نمی‌خنداند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسن صانعی پور؛ اگر از فوت بال (فوت کردن و بال بال زدن) که بازی بسیاری از مدعیان شده است، بگذریم، بی شک حکایت فوتبال قصه عشق و دلدادگی و  تلاطم و استرس و کمی خستگی می باشد. بگذارید این رشته پر طرفدار را از زاویه ای دیگر نگاه کنیم.

 تقابل شادی و غم

شیرینی و جذابیت فوتبال در دوگانگی هایی است که در انتهای هر ۹۰ دقیقه ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت شور و حال پیروزی در مقابل غم و اندوه شکست و ناکامی، فلسفه وجودی ورزشی است که بسیاری را به خود جذب کرده است.

زندگی به رنگ فوتبال و فوتبال به سیاق زندگی، همان چیزی است که می‌توان آن را در فراز و نشیب روزگار و هزارتوی دنیای امروزی تفسیر کرد.  مقوله ای که در اوج کامیابی، حادثه سقوط را نشان می دهد، و گل طلایی دقیقه نود می‌تواند توامان آب و آتشی باشد که به جان هوادار می افتد. اما همیشه نود دقیقه ای دیگر در پیش رو خواهد بود. دقایقی برای بلند شدن و جبران کردن.

زیر و رو با فوتبال

زیر و رو شدن  یا فراز و نشیب روزگار، یا صعود و سقوط آدمی ، بزرگترین دغدغه انسان است. زیر و رو با فوتبال،  در مستطیل سبز، روی نیمکت، بالای سکو ها و در قاب  رنگین تلویزیون و حتی در صوت رادیو قابل تجربه است. زیر رو با فوتبال را می شود در اجتماع، فرهنگ و سیاست هم مشاهده کرد. و نهایت اینکه زیر رو در فوتبال  را می شود در نظام گیتی لمس کرد.

عشق و فوتبال

عشق و فوتبال، فوتبال و عشق، پیچیده ترین رابطه دنیاست. هیچ تیمی از پیش باخته و یا برنده نیست. هیچ قدرتی، غیر قابل نفوذ نیست. هیچ قهرمانی همیشگی نیست. و هیچ سقوطی پایدار نیست. و در مقابل هر تیمی قابل احترام است. آنچه در نهایت از این عشق بلند و همیشگی می ماند، ماندگاری و رسم مردانگی و جوانمردی است.

فوتبال کسی را نمی خنداند

فوتبال کسی را نمی خنداند و هیچ کس را در غم همیشگی نگه نمی دارد. فوتبال سیر و سلوک دنیایی را نشان می دهد که  برای رسیدن به مقصود، باید مردانه جنگید و صادقانه وارد میدان شد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1095212 برچسب‌ها فوتبال ایران فوتبال خارجی فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال خارجی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات جهان فوتبال اعلام کرد: سیمون کیائر مدافع دانمارکی تیم فوتبال آث میلان در پایان فصل جاری به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد.

کیائر در ژانویه ۲۰۲۰ از آتالانتا به روسونری پیوست و تجربه قهرمانی با این تیم در سری آ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • معلمی؛ همیشگی ترین عشق است
  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!