Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از نکات مثبتی که بعد از حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان در روند این تیم به چشم آمد، استحکام بیشتر خط دفاعی این تیم در لیگ برتر بود.

آبی پوشان پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا و منهای جام حذفی، ۳ بار در لیگ برتر با هدایت فرهاد مجیدی به میدان رفتند که حاصل این ۳ دیدار ۲ پیروزی و یک تساوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مثبت‌ترین اتفاق در این ۳ بازی، بسته ماندن دروازه آنها و ثبت ۳ کلین شیت پی در پی بود.

استقلالی‌ها ابتدا در چارچوب هفته هفدهم مقابل فولاد با هدایت فرهاد مجیدی به میدان رفتند که در این بازی به برتری یک بر صفر رسیدند و سپس ماشین سازی را در تبریز با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده و در آخرین دیدار خود مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسیدند.

استقلالی‌ها که در این ۳ بازی ۳ بار موفق به گلزنی شده بودند، گلی دریافت نکردند تا رشید مظاهری ۳ کلین شیت پی در پی را در لیگ برتر به نام خود ثبت کرده باشد و در صورت بسته ماندن دروازه این تیم در بازی امشب، نه تنها مظاهری به چهارمین کلین شیت خود دست می‌یابد، بلکه رکورد فرهاد مجیدی نیز به ۴ بازی بدون گل خورده در این مسابقات ارتقا پیدا می‌کند.

آخرین باری که دروازه آبی پوشان در لیگ برتر باز شد به هفته شانزدهم و تساوی یک – یک آنها مقابل مس رفسنجان باز می‌گردد که در آن بازی سید حسین حسینی در ترکیب قرار داشت و دروازه این تیم در دقیقه ۱۵ باز شد و این نشان می‌دهد دروازه آبی پوشان در ۳۴۵ دقیقه اخیر باز نشده است.

همچنین آخرین باری که دروازه رشید مظاهری در لیگ برتر باز شد، در دقیقه ۳۵ هفته پانزدهم مقابل سپاهان بود و این نشان می‌دهد دروازه رشید مظاهری در ۳۲۵ دقیقه اخیر در لیگ برتر باز نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی رشید مظاهری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان رشید مظاهری فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی لیگ برتر آبی پوشان کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست سابق پرسپولیس که در حضور حمید مطهری به ترکیب اصلی تیم تراکتور رسیده، در بازی با استقلال انگیزه بسیار زیادی برای درخشش داشت و تمام تلاش خود را کرد تا مقابل استقلال پاس گل بدهد.

نکته مهم در مورد شیری این بود که باتوجه به تمایل مطهری به موقعیت‌سازی از کناره‌ها، او نقشی پررنگ در حملات تراکتور داشت و دائم مجبور بود که از خط دفاعی جدا شود و از پشت هافبک‌ها به گوشه برود و توپ بگیرد یا در برخی موارد حتی خودش توپ را از دفاع به حمله ببرد.

در عین حال مدافع راست تراکتور در رقابت با بازیکنان تهاجمی تیم استقلال و همچنین گوستاوو بلانکو که بازیکنی فیزیکی محسوب می‌شود، کارهای تدافعی را به خوبی انجام داد تا از پس ماموریت خود در سمت راست خط دفاعی بر بیاید و با موفقیت استادیوم یادگار را ترک کند.

نکته جالب اینکه او در بازی بعدی مقابل تیم سابقش فولاد قرار خواهد گرفت که یک فصل و نیم را در این تیم سپری کرد و حالا در برابر این تیم به میدان می‌رود.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها