Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@20:37:55 GMT

ریگی- قائدی؛ انتخاب مهم برای کاپیتانی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۰۹۳۶

از بین 2 بازیکن استقلال احتمالا یکی امشب بازوبند کاپیتانی آبی ها را به بازو خواهد بست

از بین مسعود ریگی و مهدی قائدی امشب یکی بازوبند کاپیتانی آبی ها را به بازو خواهد بست.

به گزارش طرفداری، استقلال امشب در شرایطی به مصاف ذوب آهن می رود که آبی ها وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان را به عنوان کاپیتان اول، سوم و چهارم خود را در اختیار ندارند و سیدحسین حسینی هم که کاپیتان دوم استقلال است نیمکت نشین رشید مظاهری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط فرهاد مجیدی باید کاپیتان تیمش را برای بازی امشب برابر ذوب آهن از بین نفرات باقی مانده انتخاب کند اما به نظر می رسد او اگر بخواهد را برحسب سن و سال انتخاب کند مسعود ریگی کاپیتان تیمش خواهد بود و در غیر اینصورت مهدی قائدی که سابقه بیشتری در استقلال دارد به بازوبند کاپیتانی خواهد رسید.

نکته جالب اینکه هر 2 بازیکن سابقه کاپیتانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را داشته اند و فرهاد مجیدی انتخاب سختی بین آنها خواهد داشت.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلرها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.
کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 849059 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!