Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ساره امیرجان عصر یکشنبه با بیان اینکه زوج‌هایی که فرزند دریافت کردند از متقاضیان سال‌های قبل بودند به رسانه‌ها ابراز داشت: میزان ثبت نام متقاضیان فرزندخواندگی استان سمنان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و بمنظور تحقق دولت الکترونیک سامانه فرزندخواندگی به نشانی اینترنتی adoption.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behzisti.net راه اندازی شد و متقاضیان باید کلیه مدارک و مستندات لازم را در این سامانه بارگذاری کنند و روند اجرای فرزندخواندگی در این سامانه قابل پیگری است. 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان ادامه داد: افراد واجد شرایط سرپرستی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی زن و شوهران بدون فرزند که حداقل ۵ سال از تاریخ ازدواج آنان گذشته است، دختران و زنان بدون شوهر و زن و شوهر دارای فرزند هستند.

امیرجان گفت: اگر زوج‌ها بنا به تشخیص پزشک قانونی بچه دار نشوند، نیاز به گذشت ۵ سال از زمان ازدواج نیست.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان گفت: متقاضیان کمتر از ۵۰ سال در اولویت واگذاری هستند و بهتر است افراد در سنین جوانی متقاضی فرزندخوانده باشند که مراحل واگذاری در زمان کوتاهتری انجام شود.

شرایط متقاضیان فرزند خواندگی شامل تمکن مالی مانند شغل پایدار مکفی، خانه مسکونی ملکی یا استجاری که توسط سازمان بهزیستی مورد ارزیابی وتایید قرار بگیرد و همچنین تحت پوشش بودن بیمه اجتماعی و درمانی است.

برچسب‌ها سمنان اداره کل بهزیستی استان سمنان فرزندخواندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان اداره کل بهزیستی استان سمنان فرزندخواندگی سمنان اداره کل بهزیستی استان سمنان فرزندخواندگی اخبار کنکور بهزیستی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • خبر خوب به متقاضیان خانه؛ مسکن کارگری در راه است؟
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند