Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجاهد نظارات شهردار بندر ماهشهر گفت: فاز اول عملیات احداث کانال زیرزمینی دفع آب‌های سطحی بلوار ملک الشعرای بهار ناحیه صنعتی آغاز شد.

او با بیان اینکه  این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: به متراژ ۳۳۰ متر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارات بیان داشت: با اجرای این پروژه، سرعت دفع آب‌های سطحی در خیابان‌های ملک الشعرای بهار، خیابان فرهنگسرای فردوسی و خیابان‌های نور بسیار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفع آب های سطحی خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، منصور حاجی حسینی گفت: شهر زیرزمینی کاریز کیش، بیست و چهار سال پیش عملیات ساخت آن آغاز شد.

وی افزود: این مجموعه دارای موزه‌ای با آثار تاریخی، تصاویری از روند ساخت شهر زیرزمینی و نوزده نقشه تاریخی خلیج فارس است.

وی گفت: نقشه‌های خلیج فارس از دوران‌های تاریخی پادشاهی اسکندر، توران، روم باستان و سایر دوران‌ها برای بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

سرمایه گذار شهر زیرزمینی کاریز کیش افزود: این نقشه‌ها که نسخه اصلی آنها در اختیار وزارت امورخارجه قرار دارند، قدمتی بین صد تا دویست و پنجاه سال دارند.

قدیمی‌ترین سند تاریخی که در آن به نام خلیج فارس اشاره شده است مربوط به الواح هخامنشی است که در کانال سوئز کشف شده است و قدمت آن به بیش از دو هزار و پانصد سال می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک (فیلم)
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم