Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:40:42 GMT

پیش بینی بارش‌های پراکنده و وزش شدید باد در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۲۴۶

پیش بینی بارش‌های پراکنده و وزش شدید باد در کردستان

ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی کردستان اعلام کرد که از امروز تا اواخر هفته در ساعات بعدازظهر احتمال بارش های رگباری و پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ و وزش باد در محدوده هشدار وجود دارد.

نشمیل احمدیانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های جوی اظهار کرد که از امروز تا اواخر هفته در ساعات بعدازظهر شرایط جوی مناسب برای رشد ابرهای همرفتی و رخداد ناپایداری به شکل وزش باد گاهاً شدید، بارش های رگباری و پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که ماهیت بارش ها رگباری و کوتاه مدت است و غالباً برای بخش های شمالی و شرقی استان به‌ویژه برای بعدازظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی کردستان با اشاره به احتمال خیزش گردوغبار و کاهش کیفیت هوا تصریح کرد که از فردا دوشنبه تا آخر هفته در ساعات بعدازظهر و عصر وزش باد شدید بوده که در نواحی شرقی و شمالی استان در حد هشدار خواهد بود.

وی درپایان یادآور شد که از امروز تا اواسط هفته بتدریج میانگین دمای شبانه روزی هوا 3 تا 5 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش شدید باد در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پدیده جوی خاصی طی این هفته در استان نخواهیم داشت، گفت: پدیده غالب جوی امروز وزش باد شدید از بعد از ظهر در استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان غالباً صاف گزارش شده است، افزود: شرایطی که امروز در استان حاکم شده، تا اواسط هفته جاری در استان تداوم داشته و از اواسط هفته بارندگی برای استان پیش‌بینی شده است.

این مسؤول با یادآوری اینکه دمای هوای استان زنجان از امروز تا روز سه‌شنبه هفته جاری به تدریج روند افزایشی به خود خواهد گرفت، اظهار کرد: این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این وضعیت از روز چهارشنبه این هفته کمی تغییر یافته و دمای هوا در اغلب مناطق استان خنک‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای کنونی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۴ و ۲۵ درجه، ابهر ۴ و ۲۵ درجه، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6089605

دیگر خبرها

  • لرستان بارانی می‌شود
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد