Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:09:50 GMT

نماز عیدفطر در مساجد استان البرز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۲۵۰

نماز عیدفطر در مساجد استان البرز برگزار می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات بهداشتی مقابله با کرونا گفت: نماز عیدفطر در فضای باز مساجد استان البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی نماز عیدفطر گفت: نماز عیدفطر در فضای مساجد استان البرز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست رسیدگی به امورمساجد استان البرز افزود: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، تدابیر ویژه ای به منظور برپایی نماز اتخاذ شده است که براساس آن انتظار می رود تمامی قوانین معین شده اجرا شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نماز جماعت عید فطر و اهمیت آن عنوان کرد: نماز عید فطر یکی از مستحبات موکد و نماد آگاهی دینی در جامعه اسلامی است.

 

وی ادامه داد: براساس استعلام از دفتر رهبرمعظم انقلاب کفاره یک روزه قضا روزه عمد اطعام ۶۰ فقر ۳ میلیون ریال، فطریه برای هر نفر ۲۰۰ هزار ریال و کفاره یک روزه قضای روزه عذر ۵۰ هزار ریال است. 

 

سرپرست رسیدگی به امورمساجد استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی نماز عید فطر یکی از مطالبات عمومی مردم مومن و روزه دار است که با رعایت قوانین و هماهنگی های صورت گرفته برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز عید فطر استان البرز برنامه های ماه رمضان ماه رمضان برگزار می شود استان البرز نماز عیدفطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است