Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مشرق ، بعد از شکایت فدراسیون فوتبال ایران از AFC در دادگاه CAS چند روز پیش با دستور موقت و توقف برگزاری مسابقات تا تعیین تکلیف این پرونده را نپذیرفت تا با این حکم، بازی‌های ایران در بحرین برگزار می‌شود و تیم ملی باید خودش را برای این مسابقات در خرداد ۱۴۰۰ (حدود یک ماه دیگر) آماده کند.

البته شب گذشته برنامه بازی ها روی خروجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت که باز هم تغیراتی در ترتیب مسابقات ایجاد شد که خودش نشان از ساز مخالف کنفدراسیون فوتبال آسیا با فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه قرار بود دیدارهای تیم ملی با هنگ‌کنگ، کامبوج، بحرین و عراق درست مثل دور رفت بازی ها برگزار شود اما چیدمان مسابقات تغییر کرده و تیم ملی فوتبال ایران باید به ترتیب با هنگ کنگ، بحرین،کامبوج و عراق به میدان برود.در واقع تیم ملی فوتبال ایران می توانست ۲ بازی ابتدایی و آسان خود را مقابل هنگ کنگ و کامبوج انجام بدهد و با کسب امتیازات این دو بازی با روحیه خوب به مصاف بحرین و عراق برود اما حالا شرایط نسبت به دور رفت تغییر کرده و مسابقات تیم ملی جا به جا شده که این موضوع کاملا به ضرر تیم ملی است.

بیشتر بخوانید: برگزاری متمرکز ادامه لیگ قهرمانان آسیا؟

نکته دیگری که فدراسیون فوتبال بابت از دست دادن میزبانی از آن متضرر شده بحث تبلیغات محیطی است. اگر تیم ملی فوتبال کشورمان از ۴ بازی خود ۳ بازی را در تهران برگزار می کرد رقم قابل توجهی بابت تبلیغات محیطی و حق پخش این مسابقات نصیبش می شد اما حالا با برگزاری بازی های در کشور بحرین عملا حق پخشی وجود نخواهد داشت و باید برای تبلیغات محیطی دور زمین نیز با کنفدراسیون فوتبال آسیا رایزنی کرد.

طبق پیگیری ها مسئولان فدراسیون فوتبال نامه ای را برای دریافت تبلیغات محیطی دور زمین به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده اند تا از این بابت ضرری را متحمل نشوند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش با تصمیمی عجیب میزبانی بازی های ایران از ۳ تیم در دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی را از کشورمان گرفت و آن را به کشور بحرین داد که البته این موضوع با واکنش فدراسیون و در نهایت فدراسیون به شکایت دادگاه حکمیت ورزش منجر شد که البته بررسی این پرونده کمی زمانبر خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا تبلیغات محیطی اخبار مهم تبلیغات محیطی فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تبلیغات محیطی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال