Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:10:31 GMT

سوپرگل سعید به سبک عزت اللهیِ بزرگ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۴۵۱

تیم وایله در روز گلزنی سعید عزت اللهی توانست حریف خود را با نتیجه پرگل چهار بر دو مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های وایله بولدکلاب با سوندرجیسک در حالی برگزار شد که وایله برای قرارگیری در رتبه هفتم نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خانگی داشت. کنستانتین گالکا سرمربی این تیم، سعید عزت اللهی هافبک ایرانی را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داد تا او مثل دیگر مسابقات فیکس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عزت اللهی که هفته گذشته با یک پاس گل و تاثیرگذاری روی گل دیگر تیمش، برای وایله درخشیده بود، امروز هم نمایش درخشانی را ارائه کرد و توانست نرخ 78% پاس صحیح را ثبت کند. ارزش این آمار زمانی مشخص می‌شود که او 70% پاس هایش را به بازیکنان خودی حاضر در زمین حریف ارسال کرد.

 

 

 

 

نیمه اول این بازی با پیروزی 1-0 وایله روی گل دقیقه 45 آلان سوسا به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم سوندرجیسک گل را از روی نقطه پنالتی جبران کرد. بازی با همین نتیجه پیش می‌رفت تا این که عزت اللهی توپ را از میانه میدان گرفت و پس از حمل آن تا نزدیکی های محوطه جریمه، با شوتی استثنایی توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ دانمارک را به نام خود ثبت کرده باشد.

 

عزت اللهی که از سومین گل فصل خود بسیار شادمان به نظر می‌رسید، برای نمایش خوشحالی خود به ثبت دوربین رفت و با نمایش یک قلب، این گل را جشن گرفت. پدر او، در دوره بازی اش برای ملوان نیز به همین شکل چند گل را زده بود و به نظر می‌رسد عزت اللهی هم با این شادی، گل را به پدرش تقدیم کرده است.

 

 

 

 

در ادامه بازی ساندرجیسک یک گل دیگر هم زد اما بازیکنان وایله با دو گل آلان سوسا و لوکاس انگل بازی را به نفع خود خاتمه دادند و در روز گلزنی هافبک ایرانی، پیروز از زمین خارج شدند.

 

عزت اللهی در این بازی شش کنش دفاعی داشت و همچنین در 5 دوئل به برتری رسید تا یکی از بهترین بازیکنان تیمش لقب بگیرد.

سعید عزت اللهی اف سی وایله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری