Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:03:00 GMT

فرماندار: محدودیت‌های کرونایی در نهاوند تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۴۶۴

فرماندار: محدودیت‌های کرونایی در نهاوند تشدید می‌شود

به گزارش ایرنا «مراد ناصری» روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند اظهار داشت: هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به جز پلاک‌های غیربومی با بیمه نامه نهاوند اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه پیک چهارم را با کمک و مشارکت مردم پشت سر گذاشتیم افزود: ادارات و شرکت های خدمات رسان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر بازرسی و سرکشی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهاوند ادامه داد: کمیته‌های بازرسی، نظارت و ساماندهی بازار، اصناف، ادارات و عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی در شهرستان تشکیل شده و با قوت در حال فعالیت هستند.

ناصری از شهرداری خواست با نظارت و جدیت بیشتری خیابان قیصریه را ساماندهی کند و گرنه با توجه به ناپرهیزی برخی از مردم در برگزاری مراسم‌ها و تجمع‌ها، شاهد شیوع بیشتر ویروس کرونا خواهیم بود.

وی از کمیته اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه شهرستان برای همراهی و همکاری با ستاد مقابله با کرونا در نهاوند قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، درحال حاضر ۲ شهرستان «بهار و اسدآباد» در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان های استان همدان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها عید سعید فطر نهاوند محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر نهاوند محدودیت های کرونا عید سعید فطر نهاوند محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا