Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@02:26:10 GMT

تنش قبل از سوت داور در اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۵۲۶

تنش قبل از سوت داور در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اصفهان به دلیل تجمع و اغتشاش هوادارانی که خود را طرفدار سپاهان خوانده و علیه پرسپولیس شعار می‌دادند، ضمن مواجهه با تهدید علیه امنیت خود، برای حرکت به سمت ورزشگاه با مشکل روبرو شدند.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که تهدیدها و فراخوان‌هایی در روزهای گذشته در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی که خود را هوادار سپاهان معرفی می‌کنند، رخ داده بود و مدیریت باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه به سازمان لیگ، در مورد چنین مسائلی، هشدار داد و خواستار جلوگیری از این اتفاقات شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز یک شنبه ۱۹ اردیبهشت، تجمع هواداران منتسب به سپاهان که با شعار، توهین، فحاشی و تهدید نسبت به پرسپولیس همراه بود را برابر هتل محل اقامت سرخپوشان و در ممانعت از حرکت کاروان به سمت ورزشگاه شاهد بودیم. به این ترتیب کاروان پرسپولیس، به دلیل عدم امکان حرکت اتوبوس، برای خروج از هتل و حرکت به سمت ورزشگاه با تأخیر ۲۵ تا ۳۰ دقیقه‌ای روبرو شد. این در حالی بود که افشین پیروانی در جلسه هماهنگی قبل از بازی، هشدارهای لازم را داده بود و همچنین کاروان پرسپولیس طبق زمان‌بندی هماهنگ شده در جلسه هماهنگی، اقدام لازم را برای حرکت به سمت ورزشگاه انجام داد.

این اتفاقات در حالی در اصفهان روی می‌دهد که این رفتارها متناسب با آداب میزبانی در فوتبال و لیگ فوتبال ایران نیست و هیچ گاه تیم‌هایی که به تهران آمده‌اند با مسائلی از این دست روبرو نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۲۰:۲۵ امشب در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران سمت ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد

هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل اظهاراتش در جریان دیدار با پرسپولیس، ۱۰ سال از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال محروم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرالله گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

کد خبر 750490

دیگر خبرها

  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد