Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@09:00:00 GMT

پرسپولیس و سپاهان سومین بازی پر تکرار تاریخ لیگ ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۶۸۷

پرسپولیس و سپاهان در حالی امشب به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار بازی شماره 75 تاریخ 2 تیم است و تنها 2 رقابت در تاریخ فوتبال ایران، بیشتر از این بازی انجام شده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ردیف سوم پرتکرارترین رقابت فوتبال باشگاهی ایران قرار می گیرد.

به گزارش طرفداری، بازی 2 تیم پرسپولیس و استقلال بیشترین فراوانی را در تاریخ مسابقات مختلف داشته است، بین 2 تیم پرسپولیس و استقلال 94 بازی انجام شده است و به زودی اولین دیدار فوتبال ایران خواهدشد که به مرز یکصد بازی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی بین پرسپولیس و استقلال، خلاف تصور عموم یک بازی دیگر بیشتر از بازیهای بین پرسپولیس و سپاهان انجام شده است و آن هم بازی بین 2 تیم استقلال و سپاهان است، این 2 تیم تا به حال در مصاف های رودررو، 77 بار با هم بازی کرده و بازی برگشت این 2 تیم در لیگ برتر که در هفته واپسین لیگ برگزار خواهد شد بازی شماره 78 بین 2 تیم خواهد بود.

استقلال و سپاهان اولین بار در مسابقات لیگ سال 1350 به مصاف هم رفتند. پرسپولیس و سپاهان هم با 74 رقابت رودررو در رده سوم قرار دارد و امشب بازی شماره 75 دو تیم برگزار می شود. بعد از این بازیها قاعدتا بازیهای پرسپولیس و استقلال با تیم ذوب آهن فراوان ترین تعداد بازیها را در تاریخ مسابقات رسمی فوتبال در ایران دارند.

امشب در و اقع 2 بازی از فراوان ترین مصاف های تاریخ لیگ فوتبال در ایران برگزار خواهد شد که مصاف سوم وچهارم این عرصه خواهد بود.

در عکس مطلب یکی از قدیمی ترین بازیهای 2 تیم در سال 55 را مرور میکنیم، زمانی که مسعود تابش کاپیتان سپاهان و علی پروین کاپیتان پرسپولیس با هم مصاف دارند.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس و استقلال پرسپولیس و سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی