Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@23:53:09 GMT

ناکارآمدی سیستم 40 تیمی در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۷۸۰

ناکارآمدی سیستم 40 تیمی در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش جام جم آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی جنجالی در ابتدای سال 2020 اعلام کرد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 را به جای 32 تیم با حضور 40 تیم برگزار خواهد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال این قانون افزایش تعداد تیم ها را به 40 تیم اجرایی کرد و مسابقات مرحله گروهی با حضور 40 تیم در قالب 10 گروه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برگزاری مسابقات مرحله گروهی با فرمت جدید در منطقه غرب خبر حاکی از آن است که کنفدراسیون فوتبال آسیا از این افزایش تعداد تیم ها پشیمان است.

سایت «اسپورت» امارات در این زمینه خبر داد: کنفدراسیون فوتبال لغو قانون برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 با حضور 40 تیم را بررسی می کند و می خواهد مسابقات لیگ قهرمانان را به شکل سابق یعنی با 32 تیم در 8 گروه برگزار کند.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی

هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در اولین جلسه تمرینی این تیم با ملی پوشان به پرداخته و برای پاراتکواندوکاران در مسابقات قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کردند.

سعید صادقیان‌پور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت از استان بوشهر، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطا‌ها حسن پور در گروه مردان و با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

در گروه بانوان نیز آیلار جامی، لیلا میرزایی، مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند.

همچنین جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟