Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:06:17 GMT

بخشش قبل از محاکمه

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۷۹۳

مرد جوانی که برادرش را به قتل رسانده بود با اعلام گذشت مادرش و سه فرزند مقتول از مجازات مرگ رهایی یافت.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از ساعت یک بامداد شنبه ۱۹ مهر سال گذشته و با گزارش مأموران کلانتری 151 یافت آباد در خصوص قتل مرد 27 ساله‌ای به بازپرس ساسان غلامی آغاز شد. قتل در خانه‌ای در حال ساخت رخ داده بود و عامل این جنایت که برادر مقتول بود با ضربات چاقو مجروح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل شد و پس از بهبودی در تحقیقات به جنایت ناخواسته اعتراف کرد. او گفت: برادرم سه فرزند دارد و در این ساختمان نیمه ساز، کار می‌کرد. من هم مدتی است که به همین ساختمان نیمه ساز آمدم و همراه برادرم کار می‌کردم.

او ادامه داد: مدتی که گذشت متوجه شدم همسر برادرم با مادرم مشکل دارد و با او بدرفتاری می‌کند، من برای حمایت از مادرم به همسر برادرم گفتم مراقب رفتارهایت باش و با مادرم درست برخورد کن اما همین موضوع باعث شد که همسر برادرم کینه مرا به دل بگیرد. بعد هم عکسی از خود و بچه‌اش در فضای مجازی منتشر کرد اما به دروغ گفت این عکس را من منتشر کرده‌ام.

متهم به قتل ادامه داد: بعد از مدتی برادرم این عکس را دید و به سراغ من آمد. به او گفتم من عکس را منتشر نکرده‌ام. اما برادرم قبول نمی‌کرد و می‌گفت تو آبروی ما را برده‌ای و سر همین موضوع دعوایمان شد. برادرم یک قمه کوچک داشت و چند ضربه به من زد. من هم چاقویی از آشپزخانه برداشتم و به دفاع از خودم چند ضربه زدم. اما واقعاً قصدم قتل برادرم نبود.

با اعتراف متهم جوان به جنایت، او به بازسازی صحنه قتل پرداخت و در حالی که پرونده تکمیل شده و قرار بود بزودی کیفرخواستش صادر شود، مادر و سه فرزند مقتول از قصاص متهم گذشت کردند.

با بخشش متهم، او بزودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه خواهد رفت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و ششم رمضان بخشش محاکمه قتل نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و ششم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • معمای اتوبان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود