Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@05:18:00 GMT

حقوق نیمار در ۴ سال اخیر چقدر بوده است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۸۵۸

حقوق نیمار در ۴ سال اخیر چقدر بوده است؟

خبرورزشی – پس از اینکه نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن بعد از حواشی فراوان با تیم پاریسی، قرارداد خود را ۴ سال دیگر تمدید کرد، رسانه های فرانسوی نظیر «لوپاریزین» به دستمزد هنگفت این بازیکن اشاره کردند.

بعد از اینکه نیمار گفت که می‌خواهد با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان اروپا شود، دستمزد عجیب این بازیکن هم حالا به خبر اول نشریات فرانسه تبدیل شده که قرار است از سران قطری خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش نیمار سالیانه از پاریس دستمزدی به ارزش ۳۰ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد که بسیار هنگفت و بالا است. او طی ۴ سال قرار است از پاریس مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو پول بگیرد که به این ترتیب نیمار پس از مسی و بالاتر از رونالدو بیشترین حقوق را دریافت می‌کند.

دستمزد نیمار  به عبارتی می‌شود سالیانه ۳۰ میلیون یورو، ماهیانه، ۵٫۲ میلیون یورو، هفتگی ۶۲۵ هزار یورو، روزانه ۲٫۸۹ هزار یورو،  ساعتی:۷٫۳ هزار یورو و دقیقه‌ای ۶۲ یورو.

بیشتر بخوانید: نیمار: ایمان دارم قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن نیمار میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

کاربری توئیتری به نام فرزین در این باره نوشت: به علت اینکه شهاب حسینی باید به آمریکا می‌رفت و عجله داشت، ابتدا تمام سکانس‌های مربوط به شهاب حسینی ضبط شد! ضمن اینکه او برای بازی در این سریال ۵ میلیارد تومان دریافت کرد.

منبع: برترین‌ها

tags # شهاب حسینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد
  • راهنمای کامل دریافت ارز مسافرتی در سال ۱۴۰۳+ فیلم
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است