Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@10:39:03 GMT

بدون احتساب سید جلال، سپاهان یک - پرسپولیس یک | آمار

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۸۸۲

در بین بازیکنان حال حاضر تیم های سپاهان و پرسپولیس جدا از سیدجلال حسینی که مرد ویژه این بازی است، هر تیم، 3 بازیکن قدیمی از تیم مقابل را در اختیار دارد که البته امشب فقط یک نفر از پرسپولیسی ها (سروش رفیعی) و یک نفر از سپاهانی ها (احسان پهلوان) مقابل تیم سابق خود در ترکیب اصلی است

به گزارش طرفداری، سعید آقایی، میلاد سرلک و احسان پهلوان از سپاهانی های قدیم در پرسپولیس و شایان مصلح، سروش رفیعی و محمد رضا خلعتبری از پرسپولیسی های گذشته برای تیم سپاهان بازی می کنند که البته در بازی امشب، میلاد سرلک و سعید آقایی روی نیمکت هستند و فقط احسان پهلوان در ترکیب اصلی به میدان می رود و آن طرف هم فقسط سروش رفیعی بازی می کند و شایان مصلح و محمدرضا خلعتبری حتی روی نیمکت هم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلح سرما خورده و خلعت مصدوم است.

اختلاف این سری بازیکنها بر اساس تعداد بازی آنها در تیم مقابل است، در بین سپاهانی ها شایان مصلح 38 بار، سروش رفیعی 26 بار و خلعتبری 22 بار برای تیم پرسپولیس بازی کرده و در جمع پرسپولیسی ها هم میلاد سرلک 70 بار، سعید آقایی 75 بار و احسان پهلوان یک بار برای تیم فوتبال سپاهان در گذشته بازی کرده بودند. احسان پهلوان بیشتر ذوب آهنی است تا سپاهانی... اگر این تعداد بازی ها را با یکدیگر جمع کنیم سپاهانی های قدیمی 146بار برای این تیم و پرسپولیسی های قدیم 86 بار برای این تیم بازی کرده و بر این اساس باید گفت که سپاهانی ها 60 بار بیشتر از پرسپولیسی های قدیمی برای تیم خود بازی کرده بودند و در تیم خود صاحب اصالت بیشتری بوده اند. البته این آمار جدا از آمار سیدجلال حسینی است که به تنهایی 122 بار برای سپاهان بازی کرده بود که 94 بار آن در لیگ برتر بوده است.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری پرسپولیس در آستانه گران قیمت ترین قرارداد تاریخ استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبل از یک هشتم آسیا تقویت می شوند داستان فراموش شده هوگو مارادونا، برادر کوچک دیگو تراشتگن خطاب به سوارز: هی لوییس، این طوری نه! / سر و کله زدن ال پیستولرو و رفقای قدیمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احسان پهلوان پرسپولیسی ها سپاهانی ها سروش رفیعی بازی کرده برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 

آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی قرار است برای پنجمین بار در دو سال اخیر به عنوان سرمربی سپاهان برابر پرسپولیس قرار بگیرد و این در حالی است که ژوزه مورایس تاکنون ۲ پیروزی مقابل پرسپولیس به دست آورده که هر دو در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده و البته یک شکست در جام حذفی و یک مساوی در لیگ برتر هم برابر پرسپولیس در کارنامه او ثبت شده است. 

فصل گذشته مورایس در جام حذفی ۴-۲ مغلوب پرسپولیس شد، اما در لیگ برتر یک مساوی مقابل این تیم به دست آورد و یک پیروزی هم در کارنامه‌اش ثبت شد. امسال هم مورایس بازی رفت را از یحیی گل‌محمدی برد و حالا باید مقابل دستیار سابق او قرار بگیرد. خیلی‌ها عقیده دارند این آخرین فرصت مورایس و سپاهان برای حفظ شانس قهرمانی در لیگ برتر است و اگر آن‌ها نتوانند پیروز شوند بعد از این بازی باید تمام توان و تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند.

جایی که خبری از پرسپولیس و استقلال نیست و تیم‌هایی، چون سپاهان، تراکتور و ملوان از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستند. کارنامه مورایس مقابل پرسپولیس در مجموع قابل قبول است، اما تقابل با این پرسپولیس، مقداری متفاوت‌تر از ۴ دیدار گذشته است چرا که سبک و سیاق یحیی گل‌محمدی و اوسمار دقیقاً همان عاملی است که می‌تواند تفکرات تاکتیکی این مرد پرتغالی را در برابر سرمربی برزیلی پرسپولیس خراب کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!