Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقاتی که عصر امروز یک شنبه و در مقابل هتل آسمان و مسیر منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان رقم خورد، اقدام حقوقی انجام می‌دهد.

تعدادی از هواداران فوتبال، که با توجه به شعارها و پوششی که داشتند، مشخص بود چه اهدافی را دنبال می‌کنند، به توهین، تهدید، ایجاد اغتشاش و ناامنی و… برای پرسپولیس پرداختند که مستندات این اتفاقات به صورت کامل جمع‌آوری شده و در تهران به مراجع ذیصلاح به خصوص کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارایه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد با نمادهایی از تیم سپاهان، امروز با تجمع برابر هتل محل استقرار پرسپولیس، برای دقایق طولانی مانع از حرکت تیم به سمت ورزشگاه شدند. این مساله بلافاصله به اطلاع مقامات فوتبال، سازمان لیگ و مسوولان برگزاری مسابقه رسید و با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیگیری‌های حقوقی نیز متعاقبا انجام می‌شود. شکایت پرسپولیس به کمیته انضباطی پس از اتفاقات امروز اصفهان درگیری فیزیکی طرفداران سپاهان و پرسپولیس در اصفهان اتفاق عجیب در اصفهان/ با جرثقیل سراغ پرسپولیس رفتند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کمیته انضباطی سپاهان پرسپولیس سپاهان کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است