Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:43:22 GMT

حریق منزل مسکونی در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۱۹۴۹

حریق منزل مسکونی در خرمشهر

میلاد جعفری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان راس ساعت۱۸:۵۳ امروز مبنی بر آتش سوزی دریک منزل مسکونی واقع در کوی بهروز پشت شبکه بهداشت روبروی نهر ۹ یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره دو(شاهد)سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهربه محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:ماموران آتش نشانی در بدو ورود موفق شدن اوضاع را کنترل و از سرایت حریق به اتاق های مجاور جلوگیری کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر با بیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه تلفات جانی نداشتیم تصریح کرد:علت بوجود آمدن این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی خرمشهر درحال بررسی است .           

جعفری گفت:در این حریق اتفاق قابل توجهی رخ داد که واقعا تاثیرگذار بود.

او افزود:گروه عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهر بعد از اطفاء کامل حریق در حال جداسازی اشیاء سوخته منزل بودن که بایک جلد قرآن روبرو شدند که باتوجه به اینکه کاملا در میان حریق بود فقط از سمت جلد دچار سوختگی شد وتمامی صفحات اصلی آن سالم بود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حریق منزل سازمان آتش نشانی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳

شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۹۶۰ میلیارد تومان است گفت: با وجود تورم در کشور، بودجه شهرداری در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.

بهترین با بیان اینکه در این مدت در بخش سرمایه گذاری، ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهر بیرجند شده، افزود: گردش مالی یک سرمایه گذار به تنهایی ۳ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که تمام بودجه عمرانی تخصیص یافته به استان ۹۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف جذب سرمایه و اشتغالزایی در شهر بیرجند صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری بیرجند در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی نیز با هدف توانمند سازی و اشتغال این افراد، تعداد ۴ باب منزل متعلق به شهرداری را در اختیار گرمخانه و ۴ باب منزل دیگر را در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار داده و در سرای مرحوم امینی در بازار بیرجند نیز ۲ مغازه برای فروش تولیدات آسیب دیدگان اجتماعی، در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است .

شهردار بیرجند همچنین از آمادگی شهرداری برای واگذاری رایگان غرفه در روزبازار‌ها با هدف عرضه تولیدات زندانیان نیز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین